شناسهٔ خبر: 66652415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستگيري متهم به سرقت سيم و کابل هاي برق مجتمع هاي مسکوني نيشابور

صاحب‌خبر -
دستگيري متهم به سرقت سيم و کابل هاي برق مجتمع هاي مسکوني نيشابور

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری  متهم به سرقت سیم و کابل های برق مجتمع های مسکونی درحال ساخت و کشف مقدار زیادی سیم و کابل سرقتی  خبر داد .

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت سیم و کابل های برق از واحد های درحال ساخت مجتمع های مسکونی  پی گیری موضوع در دستور کارپلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری 13 قدس با انجام  تحقیقات میدانی  متهم  را شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی و قانونی وی دستگیر شد ضمن این که مقدار زیادی نیز سیم و کابل سرقتی   کشف و ضبط شد.
 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس  تاکنون به 4 فقره سرقت سیم و کابل برق  از مجتمع های 14 واحدی  در حال ساخت اعتراف کرد
 
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم جهت کشف سایر سرقت های احتمالی دیگر  از تعامل و همکاری مردم با پلیس تشکر و تصریح کرد: موفقیت پلیس در پیشگیری از جرائم نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان ها با پلیس است، ضمن این که شماره تلفن 110 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های پلیسی شهروندان است .

نظر شما