شناسهٔ خبر: 66651902 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

وسوسه عربستان: وداع با کاپیتان یونایتد در فینال!

این احتمال وجود دارد که دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی آخرین بازی برونو فرناندز برای منچستریونایتد باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد این فصل شرایط بسیار سختی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تجربه کرد و حالا این فرصت را دارد که با پیروزی برابر منچستر سیتی در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس که ۲۵ می در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شود، این فصل را با جام به پایان ببرد.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر شایعاتی را درباره علاقه چند باشگاه عربستانی به جذب فرناندز منتشر کرده بودند و حالا روزنامه سان مدعی شده است که این بازیکن در حال بررسی پیشنهادهایی است که دریافت کرده و احتمال جدایی‌اش از یونایتد بسیار زیاد است.

2019031

در خبر منتشر شده از سوی این روزنامه انگلیسی آمده است که این ستاره پرتغالی قصد دارد در بازی برابر منچسترسیتی از هواداران یونایتد خداحافظی کند و در واقع فینال جام حذفی آخرین بازی او با پیراهن این تیم به حساب می‌آید.

روزنامه تلگراف هم با تایید این خبر مدعی شده است که چند باشگاه عربستانی به‌صورت جدی خواهان به خدمت گرفتن کاپیتان یونایتد و همچنین کاسمیرو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند و به نظر می‌رسد که موج جدیدی از انتقال بازیکنان بزرگ حاضر در فوتبال اروپا به لیگ عربستان در چند هفته پیش رو شکل خواهد گرفت.

نظر شما