شناسهٔ خبر: 66648588 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

دردسر خرافاتی مشکی بودن لباس جواد نکونام

صاحب‌خبر -

پس از اختلاف بر سر رنگ لباس تیم فولاد در مسابقه فوتبال با تیم استقلال، کاربران شبکه‌های اجتماعی به دردسر خرافاتی مشکی بودن لباس جواد نکونام سرمربی استقلال پرداختند.

به گزارش انصاف نیوز بهانه‌ی علنی که در خبرهای رسانه‌ها به آنها اشاره شده بسیار سطحی و غیرقابل باور به‌نظر می‌رسد و کاربران شبکه‌های اجتماعی آن را نمی‌پذیرند و در عوض تمام این تاکید استقلالی‌ها را به دلیل این می‌دانند که نکونام به پوشیدن لباس مشکی به عنوان عامل شانس پیروزی در این بازی باور دارد!

ایسنا پیش از شروع بازی در گزارشی درباره‌ی اختلاف بر سر رنگ لباس نوشته بود «اما دلیل اصرار استقلالی‌ها برای مشکی نپوشیدن فولادی‌ها چه بود؟ گفته می‌شود استقلالی‌ها به دلیل این که جواد نکونام همیشه با لباس مشکی از کنار زمین تیم خود را هدایت می‌کند، می‌خواستند فولاد لباس قرمز بپوشد تا نکونام مجبور به تغییر رنگ لباسش نشود

کاربری در توییتر نوشته است: جواد نکونام علنا اصرار داره که تیم حریف مشکی نپوشه تا بتونه از جادوی لباس سیاه خودش استفاده کنه!! نه رسانه نه کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون و نه حتی نهادهای قانونی هیچ واکنشی ندارند نسبت به ترویج خرافات و جادو در جامعه!!! جواد نکونام و استقلال تحت حمایت کجا هستن!؟

دیگری نوشته است: باشگاه استقلال خیلی جدی نسبت به اینکه فولاد قراره لباس مشکی بپوشه اعتراض کرده. واقعا لازم نیست نهادهای مربوطه به این مسئله ورود کنن؟ چرا پوشیدن لباس مشکی سرمربیتون انقدر مهمه؟ چه رازی توش نهفتست که زمین و زمان رو دارید به هم میدوزید تا رنگ لباس حریف رو عوض کنید؟

یکی هم شایعاتی دیگر را دامن می‌زند: من فکر میکنم قضیه جادوگر و لباس مشکی یه حواس پرت کنی هست از این واقعیت که کل سیستم بسیج شدن استقلال رو قهرمان کنن. چون با این همه روشنی در چینش داورهای خاص، نوع داوریها، عدم رسیدگی به تخلفات مدیریت و بازیکنان و کادر فنی و … صدا از هیچ ارگانی در نمیاد !!!!

این هم نظر یکی دیگر: جواد نکونام داشته با لباس سفید میومده تو زمین که یهو بهش گفتن فولاد قرمز پوشیده اونم فورا برگشته لباس مشکی جادویی خودشو پوشیده. قبلا هم که صحبتهایی از پاشیدن ادرار پسر بچه از سوی دستیاران … شنیده شده بود. اره بابا تو قرن بیست و یکم به همین سوی چراغ. #خرافات

اما استقلالی‌ها از این کار دفاع می‌کنند. این یکی نوشته: حالا که #استقلال برنده شد و به صدر جدول رفت، فولادی‌ها و لنگیا با هم لباس مشکی بپوشن و عزا بگیرن.

نکونام: اگر درباره رنگ پیراهنم حرف بزنم خنده‌دار است

جواد نکونام در نشست خبری بازی در خصوص مسائل و حواشی مطرح شده به ویژه در مورد رنگ پیراهنش قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: چون برخی مسائل نتیجه بخش بوده برخی به این روند ادامه می‌دهند. می‌گویند بیانیه ندهید، مصاحبه می‌کنند، می‌گویند مصاحبه نکنید، مدیر رسانه‌ای حرف می‌زند و برخی افراد صحبت می‌کنند که همه چیز از کنترل خارج است و شرایط خوبی برای فوتبال نیست. کاملا فوتبالی می‌گویم و صرفا در مورد استقلال و پرسپولیس نیست.

به گزارش ایسنا او مجددا در پاسخ به سوالی مبنی بر حواشی رنگ مشکی پیراهنش در دیدار مقابل فولاد خوزستان تاکید کرد: در مورد حاشیه سوال نپرسید. خنده‌دار است اگر بخواهم در این مورد حرف بزنم.

انتهای پیام

نظر شما