شناسهٔ خبر: 66646988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اولین گل عباس‌زاده در نساجی تقدیم به مادر! (عکس)

محمد عباس‌زاده اولین گل خود با پیراهن نساجی را مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، محمد عباس‌زاده مهاجم باتجربه نساجی اولین گل خود برای این تیم را در یک دیدار مهم به ثمر رساند و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد و گلش را به مادرش تقدیم کرد.

عباس‌زاده که در دقیقه 75 به میدان آمده بود بازوبند کاپیتانی این تیم را هم روی بازوی خود بست و در نوک پیکان خط حمله نساجی قرار گرفت و چند موقعیت خوب گلزنی برای او ایجاد شد و در نهایت در دقیقه 86 با جنگندگی بالایی که از خودش نشان داد در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه او را در ابتدا گروسیان برگشت داد اما در ادامه روی ریباند توانست گل چهارم نساجی اولین گل خودش با پیراهن این تیم را به ثمر برساند.

آخرین گل عباس‌زاده در لیگ برتر به هفته دوم با پیراهن فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان باز می‌گردد و او بار دیگر در استان خوزستان موفق شد گلزنی کند اما این‌بار با پیراهن نساجی مقابل یک تیم جنوبی دیگر، این گل تاثیری در سه امتیاز نساجی در این مسابقه نداشت اما بازشدن پای کاپیتان گلزن نساجی در آستانه بازی با استقلال یک اتفاق خوب برای این تیم خواهد بود تا او را با انگیزه‌ای بیشتر در اختیار داشته باشد!

عباس‌زاده بعد از گلزنی چند خوشحالی مختلف انجام داد، او پس از بوسیدن لوگوی نساجی، گل خود را به مادرش تقدیم کرد و تصاویر جالبی را خلق کرد.

2021579 2021581 2021580 2021582

نظر شما