شناسهٔ خبر: 66646878 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

صدرنشین لیگ استوار، بلندقامت و سمج

شاگردان جواد نکونام بار دیگر از یک بازی دشوار و نفس‌گیر با امتیاز کامل و بدون لغزش بیرون آمدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ سه"، هر چه به هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر می‌رسیم، استقلال منسجم‌تر و هدفمندتر به ماموریتش برای قهرمانی ادامه می‌دهد و در این بین رقابت فشرده‌ و تنگاتنگی که با پرسپولیس ایجاد شده به نظر می‌رسد قدرت و اراده شاگردان نکونام را افزایش داده است.
استقلال مقابل فولاد کار سختی در پیش داشت. قرمزپوشان اهوازی که حالا در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند و با 22 امتیاز در کنار استقلال خوزستان قرار دارند، با تمام وجود و توان‌شان به مصاف استقلال آمده بودند تا هر طور شده یک امتیاز از این تیم در ورزشگاه آزادی بگیرند و با امیدواری نسبت به 3 بازی باقی مانده به اهواز برگردند.

2021575 استقلال هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم با تیم منسجمی که جواد نکونام ساخته بیشتر شمایل یک قهرمان را گرفته است.

با تمام این‌ها بازیکنان استقلال که نمی‌خواستند صدر را به رقیب دیرینه واگذار کنند، در مصاف با فولاد نمایش قهرمانانه‌ای داشتند. آنها در تمام درگیری‌ها از جان مایه می‌گذارند و در حال ارائه بهترین کیفیت خود هستند و هفته به هفته هم بر سماجت آنها در نبرد قهرمانی افزوده می‌شود.

استقلال حالا سه فینال دیگر در پیش دارد که با نساجی در قائمشهر، با گل گهر در تهران و با پیکان در زمین نامشخص برگزار خواهد شد و نکونام و شاگردانش یکبار دیگر در مصاف با فولاد نشان دادند که آماده هستند تا ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن پایان بدهند.

نظر شما