شناسهٔ خبر: 66646875 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازنده بدی نبودیم؛

ویسی: زورمان به استقلال نرسید

عبدالله ویسی می‌گوید حق‌شان مقابل استقلال باخت نبوده اما زورشان به رقیب نرسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی با استقلال در ابتدا گفت: بازی برای کل لیگ مهم بود. ما برای امتیاز می‌جنگیدیم و استقلال برای سه امتیاز. یک امتیاز هم می‌توانست ما را قانع کند. بازی بسیار خوبی را دو تیم نمایش دادند. استقلال امروز مقابل هواداران خیلی خوبش بود و صد در صد مورد حمایت هوادارانش قرار گرفت و توانستند یک گل به ما بزنند.

ویدئو: 332721

او در مورد تک گل استقلال گفت: روی روشی که استقلال به ما گل زد تمرین کرده بودیم اما متاسفانه گل خوردیم. بعد از آن به بازی مسلط شدیم ولی زورمان به استقلال نرسید. بازنده سربلندی بودیم و موقع باخت‌مان نبود. ۳ بازی داریم که ۲ بازی آن خانگی است و باید تلاش کنیم که امتیاز بگیریم.

سرمربی فولاد در مورد ماندن تیم‌شان در لیگ گفت: روی اشتباهی که در کرنر کردیم گل خوردیم و به استقلال تبریک می‌گویم‌. تیم فولاد لیاقتش بالای جدول است ولی الان باید در ۳ بازی آینده امتیازات لازم را بگیریم و در لیگ بمانیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا فولاد با یک تاکتیک دفاعی وارد زمین شد، گفت: مدت‌هاست فولاد نبرده است‌. استقلال تشنه ۳ امتیاز بود و اگر فضاهارا به استقلال می‌دادیم کارمان سخت‌تر می‌شد. بازی را به خوبی بسته بودیم و روی ضد حمله برنامه داشتیم که نیمه اول موفق بودیم اما در نیمه دوم گل خوردیم و مجبور شدیم باز بازی کنیم. استقلال عقب‌نشینی کرد و بازیکنانش روی زمین می‌افتادند و وقت تلف می‌کردند و تاخیری بازی می‌کردند. این برای ما قابل احترام است چون سه امتیاز را می‌خواستند و به همین خاطر این کار را انجام می‌دادند. کار مقابل ۳۰، ۴۰ هزار تماشاگر استقلال سخت است‌.

2013578

او در مورد انتهای جدول بودن ۳ تیم خوزستان عنوان کرد: از نظر مالی صنعت نفت و استقلال خوزستان مشکل داشتند و فولاد هم درگیر مسائل حاشیه‌ای اول فصل بود. این باید ریشه یابی شود. ما این را بارها گفتیم. باید تمرکز را روی بازی‌های بعدی بگذاریم و تلاش کنیم در آینده اینطوری نشود.

ویسی در مورد حاشیه ساز شدن رنگ پیراهن فولاد گفت: بسیار زشت است که فوتبال دنیا این مسیر را می‌رود و عربستان بازیکنان تاپ لول را می‌آورد و ما را در مورد رنگ لباس دعوا می‌کنند و می‌گویند نمی‌شود و از این داستان‌ها. اصلا ما دوست داریم لباس سوم را بپوشیم و به کسی ارتباطی ندارد ولی متاسفانه مسائل حاشیه‌ای زیاد است.

او در مورد داوری موعود بنیادی‌فر گفت: داوری یک بحث جداگانه‌ای است. داور نباید نگاه کند کدام تیم تماشاچی دارد. امروز داور با ما زیاد مهربان نبود. به او خسته نباشید می‌گویم و اشتباه فاحشی نکرد ولی می‌توانست بهتر عمل کند.آن صحنه آخر نیز به نظرم کرنر درست بود و ما الکی بحث کردیم.

عبدالله ویسی در مورد قهر کردن هواداران خوزستانی با تیم‌ها و شکست سنگین استقلال خوزستان گفت: در این وضعیت یک عده سوء استفاده می‌کنند و مطمئنم خط گرفتند. وقتی یک نفر بیمار است و سرطان دارد به زخمش اضافه نمی‌کنند و مرهم می‌گذارند ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

ویسی در مورد شرایط ناراحت کننده فولاد در این فصل گفت: وقتی حریم‌ها شکسته شود و هرکس خارج از حیطه خود کار کند این اتفاقات می‌افتد. در فولاد چنین چیزی شد و حرمت‌ها شکسته شد و بازیکنان از نظر روحی روانی خیلی شرایط بدی داشتند و پنج، شش هفته را از دست دادند.

نظر شما