شناسهٔ خبر: 66646655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بچه‌ها فقط غیرت کنند و همه ۳ امتیازها را بگیرند؛

صادقی: جام قهرمانی در دست استقلال است

بازیکن سابق تیم استقلال تهران به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در جدال مقابل فولاد پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، امیرحسین صادقی بازیکن سابق تیم استقلال تهران پس از پیروزی این تیم در مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مجموعه استقلال و جواد نکونام تبریک می‌گویم که مردانه جنگیدند. من می‌خواستم فارغ از هر نتیجه‌ای به نکونام و تیم تبریک بگویم چون واقعا زحمت کشیدند و واقعا تنها هستند. من تنها گلایه‌ای که دارم این است که چرا هولدینگ خلیج فارس اینقدر دیر اضافه به ما شد.

او ادامه داد: به تیم نکونام، باشگاه استقلال و تمام دست اندرکاران، دست مریزاد می‌گویم. به قول آقای قلعه نویی الان وقت ۳ امتیاز جمع کردن است و بچه‌ها باید غیرت کنند. جام دست خود ماست. این تیم قهرمان است و مهم نیست نتیجه پایانی چه باشد.

صادقی تاکید کرد: انشاالله در سه هفته آینده هم اتفاقات خوبی بیفتد. من یک معذرت خواهی از فدراسیون و دستگاه‌های نظارتی انجام بدهم. من روی سکو بودم چه اتفاقی افتاده که ناظر به مامور نیرو انتظامی می‌گوید من بروم بالا؟ صدای من را هیچکس نمی‌شنود و فقط برای تیمم حرص می‌خورم و سوالم این است چه کاری انجام دادم؟

وی افزود: چرا باید مربی تیم برای ورود به رختکن عصبانی باشد؟ او مربی تیم است و در ۹۰ میلیون نفر ایرانی اگر او را بپرسی، به تو می‌گویند مربی استقلال است! شمای ناظر چرا نباید بگذاری او وارد زمین یا رختکن شود؟ جای تعجب است و آقای رفعتی اینگونه نیست و می‌شناسمش اما در چنین شرایط جوی کاش از تجربه‌اش استفاده کند.

نظر شما