شناسهٔ خبر: 66645670 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

شهاب ادواری در گفت وگو با تقریب:

برخی از سران کشورهای اسلامی در عمل به اسلام و قرآن خیانت می‌کنند

مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی ادوارخبر گفت: بی‌گمان اگر تمامی کشورهای جهان اسلام همانند ایران و یمن در مقابل اسرائیل غاصب موضع قاطع و محکمی می‌گرفتند امروز اثری از رژیم جعلی اسرائیل نبود، ولی متاسفانه اینگونه نیست و برخی از سران خودفروخته کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس امروز در عمل به اسلام و دستورات خدا و قرآن خیانت می‌کنند.

صاحب‌خبر -
شهاب ادواری در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: متأسفانه قریب به ۷ ماه از تجاوزگری رژیم غاصب علیه مردم غزه می‌گذرد، 7 ماهی که همراه با سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی بوده است.
 
مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی ادوارخبر گفت: باید اذعان کرد که مایه شرمساری است که چند میلیون صهیونیست این گونه جهان اسلام با جمعیت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیونی را بدین طریق شکنجه می‌دهند و به راحتی و در مقابل دیدگان همگان دست به نسل کشی مسلمانان در غزه و حتی دیگر نقاط جهان می‌زنند.
 
این کارشناس رسانه یادآور شد: تا زمانی که کشورهای اسلامی به وحدت واقعی یعنی هم همان وحدتی که مد نظر خداوند متعال و قرآن کریم و رسول خدا (ص) می‌باشد نرسند، هرگز نباید امیدی به نجات مردم غزه از زیر بار ظلم و ستم صهیونیست‌ها داشت.
 
ادواری در ادامه سخنان خود تأکید کرد: متأسفانه برخی از کشورهای اسلامی به جای مقابله با اسرائیل غاصب به دنبال عادی‌سازی روابط سیاسی با صهیونیست‌ها هستند که این مایه شرمساری برای مسلمین است.
 
مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی ادوارخبر گفت: بی‌گمان اگر تمامی کشورهای جهان اسلام همانند ایران و یمن در مقابل اسرائیل غاصب موضع قاطع و محکمی می‌گرفتند امروز اثری از رژیم جعلی اسرائیل نبود، ولی متأسفانه اینگونه نیست و برخی از سران خودفروخته کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس امروز در عمل به اسلام و دستورات خدا و قرآن خیانت می‌کنند.
 
ادواری در پایان سخنان خود یادآور شد: تا زمانی که وحدت به معنای واقعی وحدت و قرآنی در میان مسلمین شکل نگیرد، نباید انتظار داشت که نسل کشی مسلمانان غزه به دست صهیونیست‌ها متوقف شود.
 
انتهای پیام/

نظر شما