شناسهٔ خبر: 66644543 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

تک‌نوازی سالارعقیلی این بار در زمین وودبال

سالار عقیلی، هنرمند برجسته و صاحب سبک موسیقی و آواز ایران در اتفاقی جدید عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال شد.÷

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، سالار عقیلی، هنرمند برجسته و صاحب سبک موسیقی و آواز ایران به دعوت مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال کشور، به عضویت هیئت رئیسه انجمن وودبال درآمد.وودبال یک ورزش توپی است که از کشور تایوان شکل گرفته و ترکیبی از گلف و چوگان است.

در این ورزش بازیکنان از یک میله چوبی و توپ‌هایی که کمی بزرگتر از توپ‌های گلف‌اند استفاده می‌کنند. هدف این است که توپ را با کمترین ضربه، به هدف برسانند.

رشته وودبال فدراسیون جهانی و آسیایی دارد که مقر آن در تایوان و مالزی است و جدای کشورهای آسیایی عضو، چندین کشور نیز از اروپا، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و آفریقا نیز در آن عضویت دارند.

در این میان، انجمن وودبال کشورمان نیز پس از راه اندازی یکساله به عضویت فدراسیون جهانی درآمد.

وودبال به دلیل امکان بازی در فضاهای کوچک‌تر و با هزینهٔ کمتر نسبت به گلف، در برخی کشورها محبوبیت پیدا کرده است.وودبال از سال 2008 با تلاش مسئولین وقت فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران به ایران آمد.

انجمن وودبال ایران هم اکنون با ۳ مربی بین المللی و ۱ داور بین المللی فعالیت های توسعه ای و زیربنایی جهت ارتقاء سطح وودبال کشور را در سرفصل برنامه ها و اولویت های خود قرار داده است.

خبری که تعجب همه را برانگیخت عضو جدید هیئت رئیسه انجمن وودبال است؛ سالار عقیلی، از مفاخر موسیقی و هنر آواز کشور با قبول دعوت از سوی مهرداد جمشیدی، دبیرکل فدراسیون و سرپرست انجمن وودبال طی حکمی از سوی حمید عزیزی رئیس فدراسیون و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به عنوان عضو هیئت رئیسه انجمن وودبال منصوب شد.

سالار عقیلی خواننده 48 ساله موسیقی سنتی ایران که کارنامه درخشانی در این حوزه دارد در سال‌های اخیر از فعالیت موسیقایی خود کاسته و بیشتر در تبلیغات محیطی و اینستاگرامی دیده می‌شود.

حضور هنرمندانی از جمله میلاد کی‌مرام و محمدرضا گلزار به عنوان رییس و عضو هیئت رئیسه كميته پدل فدراسيون تنيس چندی قبل به گوش رسید که البته به صورت فعال در کنار تیم ملی حضور دارند. حالا باید دید این انتصاب بیشتر جنبه تزئینی دارد یا عضوبت این خواننده جدی است.

نظر شما