شناسهٔ خبر: 66643861 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ریزش سقف کاذب دو کلاس، ۱۱ دانشجوی دانشگاه رازی کرمانشاه را مصدوم کرد

صاحب‌خبر -

شفقنا- مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه با اعلام اینکه ریزش سقف کاذب ۲ کلاس دانشکده اقتصاد و کارآفرینی این دانشگاه موجب مصدومیت ۱۱ دانشجو شده است گفت: طوفان و باد شدید ساعت ۱۳ امروز دوشنبه این حادثه را رقم زد.

به گزارش شفقنا از ایرنا ؛ امین زارع عصر دوشنبه تصریح کرد ۱۱ دانشجو در این حادثه دچار مصدومیت جزئی شدند که بلافاصله با اورژانس دانشگاه سرپایی درمان و برای اطمینان بیشتر از سلامت آنها به بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در زمان حاضر و بر اساس اعلام عوامل بیمارستان مصدومیت این دانشجویان جزیی است و پس از تکمیل معاینات تا ساعاتی دیگر وضعیت آنها مشخص می‌شود.

زارع در خصوص این حادثه توضیح داد: طبق اعلام دفتر فنی و خدمات عمرانی دانشگاه، علت آن وقوع طوفان شدید و باز بودن پنجره‌های این دو کلاس بوده است که باد با شدت بالا وارد لایه زیرین سقف کاذب شده و به دنبال آن تایل‌های سقف کاذب از قلاب آزاد شده و بخشی از آن فرو ریخت.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه یادآور شد: مدیریت امور عمرانی و خدمات فنی در حال انجام پیگیری‌ لازم به منظور بررسی قصور احتمالی پیمانکار پروژه و پیگیری حقوقی آن است که اطلاع‌رسانی تکمیلی در این خصوص صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تعدادی از مدیران دانشگاه در محل حادثه حاضر و پیگیر وضعیت سلامتی دانشجویان مصدوم هستند.

نظر شما