شناسهٔ خبر: 66643630 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

غیبت عجیب گلزنان استقلال برابر فولاد!

همه بازیکنانی که از ترکیب فعلی استقلال سابقه گلزنی به فولاد را دارند، بازی امروز را از دست داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای بازگشت به صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب پیروزی برابر فولاد است. آبی پوشان که صدر را به طور موقت از دست داده‌اند، به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه امروز هستند.

نکته عجیب درخصوص استقلال این است که گلزنان این تیم در تقابل رو در رو برابر فولاد، در بازی امروز حضور ندارند. برخی از این بازیکنان از تیم جدا شده و برخی دیگر نیز به دلیل محرومیت یا مصدومیت، این بازی را از دست داده‌اند.

در لیگ هجدهم، دیدار رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید و در بازی برگشت نیز گادوین منشا، پاتوسی و گونکالوس گلزنی کردند که هر سه بازیکن مدت‌هاست از استقلال جدا شده‌اند.

در بازی رفت لیگ نوزدهم فرشید اسماعیلی برای استقلال گلزنی کرد که او نیز از تیم جدا شده و در بازی برگشت هم روزبه چشمی توانست دروازه فولاد را باز کند که این بازیکن به دلیل محرومیت، در بازی امروز غایب است.

در لیگ بیستم، هر دو گل استقلال برابر فولاد روی ضربات پنالتی به ثمر رسیدند. در بازی رفت وریا غفوری گل زد که او فوتبال را کنار گذاشته و در مسابقه برگشت نیز ارسلان مطهری موفق به گلزنی شد که او نیز در تعطیلات نیم فصل، راهی تراکتور شد.

در بازی رفت لیگ بیست و یکم، استقلال با سوپرگل مهدی پور برنده شد. این بازیکن به دلیل پارگی رباط صلیبی، فصل را از دست داده است. در مسابقه برگشت نیز امیرحسین حسین زاده و صالح حردانی دروازه حریف را باز کردند. حسین زاده در تراکتور توپ می‌زند و حردانی نیز این مسابقه را به دلیل محرومیت از دست داده است.

در دیدار رفت لیگ بیست و دوم محمد محبی و در مسابقه برگشت نیز کوین یامگا و مهدی قایدی گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. محبی و قایدی از تیم جدا شده و یامگا نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم، فصل را از دست داده است.

مسابقه دور رفت لیگ امسال نیز بدون گل تمام شد تا استقلال در ترکیب امروز خود، بازیکنی با سابقه گلزنی به فولاد را در ترکیب خود نداشته باشد.

نظر شما