شناسهٔ خبر: 66642933 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

حمله القسام به ۲ تانک اسرائیلی در جبالیا

اقتصادنیوز: گردان های القسام امروز (دوشنبه) ضمن منهدم کردن برخی تجهیزات جنگی ارتش اشغالگر در اردوگاه جبالیا، یک نظامی صهیونست را نیز پشت مدارس این اردوگاه در شمال نوار غزه هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، گردان های شهید « عزالدین القسام » شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که ۲ دستگاه تانک مرکاوای ارتش اشغالگر را با راکت ضد زره «الیاسین ۱۰۵» در پشت مدارس اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار دهد.

خبر مرتبط
القسام تل‌آویو را تهدید کرد/ از رفح عبور نخواهید کرد

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل تصمیمش برای حمله به رفح تهدید کرد.

« سرایا القدس » شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز اعلام کرد در عملیات مشترکی با گردان های القسام شاخه نظامی حماس یک نفربر «نامیر» اشغالگران را با راکت ضد زره در محله «السلام» در شرق شهر رفح منهدم کرده است.

مقاومت فلسطین همچنین توانست با مقاومت در برابر نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه جبالیا، تلاش آنها برای پیشروی به طرف عمق این اردوگاه را ناکام بگذارد.

خبر مرتبط
القسام و سرایا القدس مواضع ارتش اسرائیل را درهم‌کوبیدند

اقتصادنیوز: حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای مشترک از حمله راکتی خود به مواضع ارتش اسرائیل در منطقه مرکزی نوار غزه خبر دادند.

مقاومت فلسطین در عملیات دیگری، محل استقرار نظامیان اشغالگر صهیونیستی را در محله زیتون در جنوب شهر غزه مورد حمله خمپاره ای قرار داد.

در مقابل، نظامیان اشغالگر با حمله به مناطق مختلف شمال نوار غزه، ده‌ها منزل مسکونی را منهدم کردند که بر اثر آن ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیدند. تیم های امدادرسان به دلیل شدت حملات اشغالگران، قادر به حضور در منطقه مذکور نیستند.

در محله السلام در شهر رفح در جنوب نوار غزه نیز پیکرهای ۱۴ شهید بر اثر حملات اشغالگران از زیر آوار منازل تخریب شده خارج شدند.

نظر شما