شناسهٔ خبر: 66642329 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تصمیم قطعی بارسا برای ستاره ناکام: جدایی!

باشگاه بارسلونا در نظر دارد ویتور روکه در انتقال قرضی ماه ژوئن به باشگاه دیگری برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه در برنامه‌های فصل آینده بارسلونا جای ندارد. بر اساس گزارش برنامه کادناسر، ژاوی به همراه دکو، مدیر ورزشی تیم اصلی، به توافق رسیده‌اند که بهترین گزینه برای این بازیکن جدایی قرضی در ماه ژوئن است.

همانطور که هفته‌ها قبل مشخص شده بود، ژاوی فکر می‌کند که این بازیکن برزیلی هنوز جای پیشرفت دارد و برای او خوب است که در یک تیم اروپایی دیگر بازی کند.

به نظر می‌رسد بارسلونا با ایجنت این بازیکن به چالش بخورد چون آندره کوری، ایجنت این فوتبالیست، چند روز پیش در مصاحبه‌ای در راک‌وان، احتمال انتقال قرضی روکه را رد کرده بود.

او گفته بود: "انتقال قرضی؟ نه. یا بازیکن می‌ماند تا بتوانند به او فرصتی برای بازی بدهند یا اگر باشگاه تصمیم بگیرد که بازیکن نمی‌تواند بماند، او را می‌فروشد. تیم‌های بسیار زیادی به او علاقه دارند. نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. باشگاه هرگز چیزی به من نگفته است. به نظرم، آن‌ها می‌‌توانند برای دقایق بیشتری به فرمین لوپز، پائو کوبارسی، لامینه یامال و به ویتور روکه زمان بدهند."

1989023

این ایجنت قبلاً تایید کرده بود که از نظر او انتقالات قرضی به ضرر ویتور روکه خواهد بود: "انتقال قرضی برای یک پسر جوان به ضرر او تمام می‌شود، چون او به باشگاه دیگری می‌رود که مالک او نیست و علاقه‌ای به مراقبت از او ندارد. این برای حرفه یک پسر جوان بسیار خطرناک است. بهترین چیز این است که در بارسا بماند."

ویتور روکه به عنوان یکی از پدیده‌های جدید فوتبال برزیل در زمستان به بارسلونا منتقل شد. مصدومیت گاوی به باشگاه اجازه داد تا بازیکن برزیلی را در زمانی ثبت کند که روبرت لواندوفسکی در بهترین سطح نبود. با این حال او اغلب نیمکت نشین بوده و فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورده است.

نظر شما