شناسهٔ خبر: 66642017 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

نماینده مجلس در قزوین: از دولت گذشته زمین سوخته تحویل گرفته‌ایم

صاحب‌خبر -

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: یادمان نرود که ما باید زمین سوخته ای را که از دولت گذشته تحویل گرفته ایم را هم در نظر داشته باشیم، همین مساله خیلی کار ما را سخت کرده است. کار دولت سیزدهم را در حوزه زیرساختی موفق می دانم، اما برای سفره مردم هنوز کارهای بسیاری باقی مانده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر قزوین، «فاطمه محمدبیگی با تاکید بر اینکه در بخش کنترل معیشت هم از دولت انتظار داریم فعال تر کارها را پیش ببرد، افزود: اما یادمان نرود که ما باید زمین سوخته ای را که از دولت گذشته تحویل گرفته ایم را هم در نظر داشته باشیم، همین مساله خیلی کار ما را سخت کرده است.

او گفت: در حوزه نظارت بالای سر مسوولان در استان و کشور ایستادیم و کوتاه نمی‌آییم، در حوزه زیرساخت مسکن دولت را موفق می‌دانم، اما اینکه روی سفره مردم بیاید و مردم آن را لمس کنند، هنوز به آن نقطه نرسیده ایم.

محمدبیگی همچنین در مورد سوال خبرنگار عصر قزوین در مورد اقدامات مجلس در حوزه ایثارگران چه بوده، با بیان اینکه نمایندگان مجلس همواره پیگیر حقوق ایثارگران هستند، گفت: در حوزه ایثار گران امکانات درمانی شان تکمیل شد و جذب و تبدیل وضعیت فرزندانشان انجام شد.

این نماینده مجلس به دیگر اقدامات مجلس در حوزه استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه سلامت ۸۰ طرح به شکل فعال در استان قزوین ایجاد شد که ارزش تقریبی این طرح ها حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال بود که ۳۰ هزار میلیارد ریال آن مربوط به افتتاح پروژه ها و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

او در بخشی دیگر با اشاره به افزایش قیمت ها و تورم تصریح کرد: در حوزه تورم، گرانی و کاهش ارزش پول ملی به وزیر اقتصاد تذکر داده ایم و پیگیر مشکلات اقتصادی هستیم و اصلی ترین بحث و موضوعات ما در مجلس شورای اسلامی تورم، گرانی و معیشت است که برای این مباحث، توسط نمایندگان قوانینی مصوب شد که از جمله؛ سه قانون مالیات بر خانه‌های خالی، قانون کنترل اجاره‌بها و قانون جهش تولید مسکن است.

او در ادامه با اشاره به اقدامات مجلس در حوزه سیاست خارجی خاطرنشان کرد: با سفرهایی که به کشورهای محور مقاومت داشتم تلاشم این بوده کشورهای همسایه را با ظرفیت ایران آشنا کنم و خوشبختانه توانستیم به قهر یک دهه‌ای همسایگان پایان بدهیم؛ همچنین توانستیم در دولت سیزدهم چهار تا پنج مورد از طلب‌های بین‌المللی که از ابتدای انقلاب مانده بود را بازپس بگیریم.

محمدبیگی گفت: در حوزه نظارت، بالای سر مسوولان در استان و کشور ایستادیم و کوتاه نمی‌آییم و حتی اگر مسوولان تخلف کنند، روی آنتن زنده این تخلف‌ها را برملا می‌کنیم و در این موضوع کوتاه نمی‌آییم.»

انتهای پیام

نظر شما