شناسهٔ خبر: 66641163 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آنچلوتی: میلیتائو هنوز آماده بازی در فینال لیگ قهرمانان نیست

سرمربی رئال مادرید وضعیت تیمش را پیش از بازی با آلاوس در هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا پذیرای آلاوس خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما از این بازی برای حفظ ریتم خود استفاده خواهیم کرد. بازیکنانی که در دیدار مقابل گرانادا فرصت بازی پیدا نکردند، فردا بازی خواهند کرد. کورتوا و میلیتائو (به تازگی از بند مصدومیت طولانی مدت رهایی یافته‌اند) نیاز به دقایقی برای بازی کردن دارند. ما از این بازی‌ها به این منظور استفاده خواهیم کرد. یک هفته پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا هم تصمیم خواهم گرفت چه کسانی بازی کنند.

وی همچنین درباره احتمال کسب عنوان آقای گلی لالیگا توسط هافبک انگلیسی‌اش که در حال حاضر با 18 گل‌زده سومین گلزن برتر این رقابت‌هاست، اظهار داشت: ما از بلینگام درخواستی برای کسب جایزه پیچیچی نداریم. او هر کاری که باید را انجام داده است و کسب این عنوان چیز مهمی نیست.

سرمربی رئال مادرید درباره دروازه‌بانانش خاطرنشان کرد: ما به این فکر می‌کنیم که کپا دقایقی بازی کند. لونین فصل شگفت‌انگیزی داشته و به ما کمک زیادی کرده است. من باید این را در تصمیماتم لحاظ کنم اما کورتوا در صورتی که در بهترین فرم خود باشد، بهترین دروازه‌بان جهان است و نیاز دارد بازی کند.

کارلتو در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: فران گارسیا، خوسلو و براهیم که پیش از این از آنها شناختی نداشتم، مرا با عملکردشان سورپرایز کردند. من فکر می‌کنم برخی از این بازیکنان در آینده می‌توانند به مربیگری روی بیاورند از جمله کارواخال، ناچو، سبایوس، کروس و مودریچ.

آنچلوتی در ادامه درباره وضعیت دو بازیکن تدافعی‌اش اظهار داشت: میلیتائو هنوز آماده بازی در فینال لیگ قهرمانان نیست و هنوز نیاز به دقایقی برای بازی کردن دارد تا روی فرم بیاید. چوآمنی گزینه‌های زیادی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان ندارد، اما هنوز کنار گذاشته نشده است. خواهیم دید چه می‌شود و این هفته مهمی خواهد بود.

سرمربی رئال مادرید همچنین درباره اینکه آیا او شاگردانش برای دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بیش از اندازه آرام نیستند، گفت: من این‌طور فکر نمی‌کنم. من پس از بازی فردا سه روز به بازیکنانم استراحت خواهم داد و سپس برای دو هفته آینده خودمان را برای مصاف با دورتموند در فینال لیگ قهرمانان (در تاریخ 12 خرداد) آماده خواهیم کرد.

رئال مادرید که با 90 امتیاز صدرنشین لالیگای اسپانیا است و پیش از این قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را مسجل کرده، از ساعت 23 فردا (سه‌شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای آلاوس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما