شناسهٔ خبر: 66640663 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان خبر داد:

حضور فعالانه اداره کل راه و شهرسازي کردستان در ميزهاي خدمت

صاحب‌خبر -
حضور فعالانه اداره کل راه و شهرسازي کردستان در ميزهاي خدمت
خبرگزاری آریا - مدیر کل راه وشهرسازی کردستان ازحضور فعال این اداره کل در برنامه های میزخدمت شهرستانی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی که به صورت دوره ای در شهرستان های کردستان برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان): جهانگیر الیاسی گفت: با همت استاندار کردستان برنامه دیدار چهره به چهره با مردم در نقاط مختلف استان به صورت دوره ای و با حضور دکتر زارعی کوشا استاندار، معاونین ایشان ودیگر مدیران دستگاه های اجرایی، هر دوره در یکی از شهرها برگزار می‌شود که این اداره کل نیز همواره در این دید و بازدید ها مشارکت فعال داشته است.
الیاسی گفت: هدف از برپایی چنین میز خدمت هایی رفع مشکلات، پاسخگویی به صورت شفاف وارائه گزارش اقدامات حوزه های مختلف کاری درارتباط مستقیم با مردم است.
مدیر کل راه وشهرسازی کردستان ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به مردم ضرورتی انکار ناپذیر است که یکی از راه های دستیابی به آن همین میز خدمت در شهرستانها است.
وی با اشاره به شرکت در میز خدمت شهرهای دیواندره، کامیاران، بیجار، مریوان وسقز تا کنون اظهار امیدواری کرد که با تداوم این دیدارها موجبات رضایت مندی مردم فراهم شود.

نظر شما