شناسهٔ خبر: 66640519 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

هاورتس: ما آرسنالی‌ها بزرگترین هوادار تاتنهام هستیم!

کای هاورتس، مهاجم آرسنال اعلام کرده که روز سه‌شنبه بزرگترین طرفدار تاتنهام خواهد بود.

صاحب‌خبر -

شاگردان میکل آرتتا به عملکرد چشمگیر خود ادامه دادند و منچستریونایتد را ۱-۰ در اولدترافورد شکست دادند و این پیروزی باعث شد توپچی‌ها به قله جدول بازگردند و از منچسترسیتی که روز سه‌شنبه مقابل تاتنهام بازی می‌کند پیشی بگیرند. هاورتس اعلام کرد که او و هم‌تیمی‌هایش از تاتنهام حمایت خواهند کرد به این امید که پیروزی یا تساوی تاتنهام مقابل من‌سیتی منجر به قهرمانی توپچی‌ها در لیگ برتر یکشنبه آینده شود.

او در صحبت با اسکای اسپورت گفت: «من روز سه‌شنبه بزرگترین طرفدار تاتنهام خواهم بود. همه آرسنالی‌ها در آن روز از تاتنهام حمایت خواهند کرد، بیایید امیدوار باشیم بهترین اتفاق‌ها بیافتد.»

تساوی در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر حضور آرسنال در صدر جدول را با تفاضل گل بهتر تضمین می‌کند، در حالیکه برد تاتنهام باعث خواهد شد که آرسنال کنترل سرنوشت خود را در دست داشته باشد و با خیال راحت‌تر به سراغ بازی آخر برود.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در مورد تماشای بازی منچسترسیتی با تاتنهام گفت: «ما قطعا بازی‌ها را تماشا می‌کنیم. درست است که برای رسیدن به قهرمانی به این نتیجه نیاز داریم اما باید کار خود را انجام دهیم. بنابراین همه چیز در خطر است.»

بیشتر بخوانید: آمار تاریخی آرسنال در لیگ برتر انگلیس/ قهرمان نشدن این تیم باورکردنی نیست!

نظر شما