شناسهٔ خبر: 66639587 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نجفی: هواداران ما نیاز به دعوت ندارند

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از هواداران این تیم به عنوان صاحبان اصلی باشگاه یاد کرد و مدعی شد آنها با حمایت خود مسیر بقا را فراهم خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان امروز در دیداری سرنوشت‌ساز در استادیوم غدیر اهواز برابر نساجی قائمشهر قرار خواهد گرفت. دو تیمی که در تلاش هستند با کسب نتایج لازم در دیدارهای باقی مانده سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کنند.

نساجی قائمشهر امروز در شرایطی برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت که با هماهنگی مالک این باشگاه، هوادارانش همانند بازی با ذوب آهن با سه هواپیما راهی اهواز شده‌اند تا حامی تیم خود در این بازی حساس باشند.

امید علی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، در خصوص این موضوع اینطور واکنش نشان داد: خوشبختانه هواداران ما همواره احساس مسئولیت خاصی نسبت به تیم داشته‌اند. حضور گرم آنها همیشه و خصوصا در فصل گذشته عامل مهمی در مسیر صعود و موفقیت ما بوده است. آنها هوادار که نه، صاحب اصلی باشگاه هستند و به واسطه همین مسئله نسبت به سرنوشت تیم همیشه احساس دین و مسئولیت دارند. آنها نیاز به دعوت ندارند چون صاحب اصلی باشگاه هستند. مطمئن هستیم امروز نیز حضور دلگرم کننده آنها را کنار خودمان خواهیم داشت و بازیکنان و اعضای تیم با این دلگرمی و انگیزه برابر حریف تلاش خواهند کرد.

مدیرعامل استقلال خوزستان با اشاره به حساسیت این بازی گفت: به اندازه کافی در نیم فصل اول از اشتباهات غیرعمدی داوران متضرر شده‌ایم. دیگر هیچ بحثی در این باره نداریم. به توانایی و کیفیت بازیکنان و درایت کادرفنی‌مان ایمان داریم و به واسطه آن برای امتیازات باقی‌مانده خواهیم جنگید. امیدوارم امروز نیز یک بازی زیبا در کنار خوشحالی هواداران عزیز خوزستانی را شاهد باشیم.
 

نجفی در پایان با اشاره به سالروز قهرمانی این تیم گفت: استقلال خوزستان افتخار قهرمانی در لیگ برتر را دارد و جا دارد امروز که هشتمین سالروز قهرمانی این تیم در لیگ برتر است را به هواداران عزیزمان بار دیگر تبریک بگوییم. امیدواریم با کسب نتیجه مناسب در جدال امروز، یک خاطره شیرین دیگر را ثبت کنیم و در کنار هواداران‌مان همه چیز شدنی است.

نظر شما