شناسهٔ خبر: 66639070 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حزب الله: رژیم صهیونیستی در غزه دچار شکست راهبردی شد

یکی از مسئولان حزب‌الله با اشاره به اینکه پهپادهای مقاومت لبنان می‌تواند به هر نقطه از فلسطین اشغالی و حیفا و فراتر از آن برسد تاکید کرد قبل از توقف کامل تجاوزات اشغالگران به غزه، شهرک‌نشینان نمی‌توانند به شمال فلسطین اشغالی برگردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله به موضع خود در حمایت از غزه پایبند است و قبل از توقف کامل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، شهرک نشینان هرگز نمی‌توانند به جبهه شمالی فلسطین اشغالی برگردند.

شیخ قاووق با اشاره به اینکه تنها با مقاومت مسلحانه می‌توان در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها ایستاد تاکید کرد: رژیم صهیونیستی اهمیتی به نشست‌های سران عرب نمی‌دهد اما از مقاومت می‌ترسد و هزاران بار مجبور است در محاسبات خود تجدید نظر کند.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی اعتراف می‌کند که موشک‌های سامانه گنبد آهنین و جنگنده اف 16 در رهگیری پهپادهای مقاومت لبنان شکست خوردند و این پهپادها به اهداف اصابت کردند.

این مقام حزب الله گفت: پهپادهای مقاومت اسلامی لبنان می‌توانند به هر مکانی در شمال فلسطین اشغالی و عکا و فراتر از عکا و حیفا و فراتر از حیفا برسند و مقاومت قدرت خود را در شکستن معادلات و قواعد رژیم صهیونیستی در مقابل جهان به اثبات رسانده است.

شیخ نبیل قاووق در ادامه اظهار داشت: دشمن صهیونیستی در میدان درمانده شده و در مقابل معادله قاطع «چشم در برابر چشم» و «دندان در برابر دندان» که حزب الله به اسرائیل تحمیل کرده نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا عامل و شریک اصلی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه است تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل بر سر اهداف تهاجمی توافق کامل دارند اما برخی روش‌های آنها با یکدیگر متفاوت است. امروز رژیم صهیونیستی در غزه به بن‌بست کامل رسیده و دچار شکست راهبردی شده و می‌بیند که به نقطه اول برگشته است.

انتهای پیام/

نظر شما