شناسهٔ خبر: 66639054 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای فصل بعد در آنفیلد هیجان‌زده‌ام

ستاره لیورپول درهای بارسلونا را بست

لوئیز دیاز در مصاحبه جدید خود تایید کرد که به جدایی از لیورپول فکر نمی‌کند و منتظر درخشش در فصل آینده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در جست‌وجوی یک وینگر چپ بزرگ است که بتواند جهشی از نظر کیفی به تیم بدهد و در مدیریت ورزشی نام‌های مختلفی در دستور کار دارد. 

نیکو ویلیامز، دنی اولمو و الکس بائنا و حتی ژاوی سیمونز گزینه‌هایی هستند که روی میز قرار دارند، اما یکی از فوتبالیست‌هایی که حضور احتمالی‌اش در باشگاه کاتالان تصور می‌شد، لوئیس دیاز، وینگر لیورپول است. احتمالی که حالا خیلی کم شده است.

2008291

دیاز در آوریل گذشته به عنوان بهترین بازیکن لیورپول انتخاب شد و در مصاحبه‌ای با رسانه‌های باشگاه ابراز خوشحالی کرد و در آن از هیجانش برای فصل بعد حرف زد.

دیاز گفت: «با پیوستن به لیورپول بیشتر و بیشتر یاد گرفتم. اینکه بازیکنی حرفه‌ای و انسان بهتری باشم. یک هم‌تیمی خوب و یک مهره مفید. حقیقت این است که من بسیار خوشحالم که اینجا هستم. سال های بسیار خوبی برای باشگاه در راه است و من در این مورد شک ندارم. از حالا برای فصل بعد هیجان زده‌ام.»

دیاز در 49 بازی در مجموع همه رقابت‌ها 13 گل زده و 5 پاس گل داده است. لازم به یادآوری است که لیورپول در ژانویه 2022، 43 میلیون یورو به اضافه 14 میلیون یورو متغیرها برای خرید لوئیز دیاز به پورتو پرداخت کرد.

نظر شما