شناسهٔ خبر: 66637369 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرسپولیس قصد تمدید قرارداد دارد اما…

یک احتمال جدی برای فروش اورونوف!

با درخشش ستاره ازبک پرسپولیس هواداران این تیم خواهان تمدید قرارداد او شده‌اند اما…

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بحث تمدید قرارداد با اوستون رستم اورونوف وینگر 23 ساله ازبک پرسپولیس به گوش می‌رسد، اما این بازیکن یک فصل دیگر با پرسپولیس قرار دارد و می‌تواند در لیگ نخبگان آسیا سرخ‌ها را همراهی کند.

با این وجود بعد از درخشش و اثبات توانمندی او هوادارن پرسپولیس از حالا دنبال قرارداد بلندمدت با این بازیکن تکنیکی و تعیین کننده هستند غافل از اینکه باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آید در تابستان پیش رو به پیشنهادهای مالی اغواکننده گوش بدهد و بحث فروش این بازیکن منتفی نیست ضمن اینکه بعید است خود اورونوف هم زیر بار تمدید برود.

واقعیت اینکه برخلاف شایعات مطرح شده درباره پیشنهاد میلیون دلاری به این بازیکن هنوز هیچ خبری در این خصوص مطرح نیست و باشگاه پرسپولیس برای فروش او پیشنهادی دریافت نکرده اما در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب هیچ بعید نیست که اورونوف را بفروشند و خبری از این بازیکن در اسکواد سرخ‌ها برای فصل بعد لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا نباشد.

2018994

البته با تعیین مالکیت باشگاه پرسپولیس و حضور کنسرسیوم بانکی در راس امور اوضاع مالی این باشگاه قاعدتا باید سر و سامان پیدا کند و انتظار می‌رود این تیم برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های فصل آینده نسبت به تیم فعلی شرایط بسیار بهتری داشته باشد اما آنچه فعلا درباره اورونوف مطرح شده اینکه احتمال فروش او از سوی باشگاه پرسپولیس منتفی نیست و با وجود علاقه وافر هواداران به او و اینکه این مهره تکنیکی می‌تواند در راه کسب جام‌های بعدی مهره تعیین‌کننده‌ای باشد، شاید این وینگر ازبک با هدف رسیدن به درآمد بیشتر به فروش برسد.

با این حال چنانچه تصمیم باشگاه در این باره جدی باشد و خبر احتمال فروش اورونوف قطعی شود باید منتظر واکنش هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی و طرفداری بود که ممکن است باشگاه را مجبور به عقب‌نشینی کند. هواداران پرسپولیس با در نظر گرفتن اینکه این باشگاه تقریبا هر چند سال یک بار موفق به جذب بازیکن شاخصی می‌شود که واقعا سطح بالاتری نسبت به فوتبال ایران دارد نگران از دست دادن او هستند.

2020865

البته باید در نظر داشت که حتی اگر پرسپولیس این بازیکن را نفروشد و اورونوف همراه سرخ‌ها در لیگ نخبگان آسیا به میدان برود احتمال تمدید قرارداد او  بسیار ضعیف خواهد بود، چرا که به محض حضور در بازی‌های آسیایی و دیده شدن در رقابتی بین المللی، باشگاه‌های قطری، اماراتی و حتی شرق آسیایی با ارقامی دو تا سه برابر پرسپولیس سراغش خواهند آمد و این بازیکن نمی‌تواند به آنها نه بگوید.

گفته می‌شود قرارداد فعلی اورنوف با پرسپولیس حدود 900 هزار دلار برای یک فصل و نیم است. در واقع او برای این نیم فصل 350 هزار دلار و برای فصل بعد 550 هزار دلار از پرسپولیس دریافت خواهد کرد اما با توجه به سن و سالش و پتانسیل فنی که دارد احتمال اینکه قیمتش در تابستان آینده بالاتر برود زیاد خواهد بود.

نظر شما