شناسهٔ خبر: 66636593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون امور عمرانی استاندار گلستان:

ساخت مسکن به روش خودمالک در دستور کار مدیران گلستانی قرار دارد

گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: با توجه به کمبود زمین در استان گلستان ساخت و تولید مسکن به روش خودمالک در دستور کار مدیران استانی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدمهدی مهیائی در اولین جلسه شورای مسکن سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی به گلستان، در استان طی چهار سال تعهد ساخت بیش از ۹۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی را داریم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: در سه سال ابتدایی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بیش از ۶۶ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن شهری و روستایی در گلستان در حال ساخت است.

وی گفت: در حوزه مسکن شهری بالغ بر ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب خودمالک در دست احداث بوده و حدود ۶ هزار واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی با بانک هستند.

وی بیان کرد: با توجه به کمبود زمین در استان گلستان ساخت و تولید مسکن به روش خودمالک در دستور کار مدیران استانی قرار دارد.

مهیائی تصریح کرد: نوسازی مسکن در بافت های فرسوده شهری یکی دیگر از روش های عرضه مسکن در گلستان بوده و در این حوزه جزو ۱۰ استان برتر کشور هستیم.

نظر شما