شناسهٔ خبر: 66635614 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اسبقیان: باید به نتیجه انتخابات ژیمناستیک احترام گذاشت

سیده فرزانه شریفی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش از هیچ کاندیدایی حمایت نکرد و باید به نتیجه انتخابات فدراسیون ژیمناستیک احترام گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شروین اسبقیان در پایان رأی گیری مجمع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک که با پیروزی زهرا اینچه درگاهی همراه بود، اظهار داشت: همه ما مکلف هستیم به نتیجه انتخابات احترام بگذاریم.

وی تاکید کرد: در تمامی مجامع اعلام کردیم که وزارت ورزش به رأی اعضای مجمع احترام می‌گذارد و هیچ حمایتی از کاندیدها نکرده و این را به صراحت اعلام می‌کنم. امروز هم همین اتفاق افتاد. وزارت ورزش خواهان برگزاری انتخابات با نظر اعضای مجمع است.

محمدشروین اسبقیان تصریح کرد: ۱۸ مجمع انتخاباتی قرار بود برگزار شود که به فضل الهی و با رهنمودهای وزیر ورزش و با همکاری کمیته ملی المپیک تاکنون مجمع انتخاباتی ۱۱ فدارسیون را برگزار کردیم و انشاالله مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی هم در تاریخ ۲۵ اردیبهشت برگزار خواهیم کرد.

او ادامه داد: پس از انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی، انتخابات تنیس و دوومیدانی را نیز برگزار می کنیم و قصد داریم تا پایان مردادماه همه انتخابات را برگزار کنیم تا فدراسیونی بلاتکلیف نباشد. برگزاری مجامع انتخاباتی از وظایف وزارت ورزش است و ما ملزم به رعایت قانون هستیم.

او افزود: مجمع امروز فدراسیون ژیمناستیک با حضور نمایندگان فدراسیون جهانی برگزار شد و نسبت به برگزاری مجمع ابراز رضایت کردند و ما تمام تلاشمان را کردیم تا به گونه ای مجمع را برگزار کنیم تا قوانین بین المللی را رعایت کنیم و برگزاری چنین مجمعی باعث افتخار ماست. 

او در خصوص تعیین و تکلیف تایید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون ورزش های رزمی گفت: انتخابات هایی که ما پیش از این زمان آن ها را اعلام کرده بودیم بی تردید برگزار خواهد شد

نظر شما