شناسهٔ خبر: 66633358 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

کودک بازیگوش، با «۲۰۶» زن جوان را زیر گرفت!

کودکی خردسال بدون اجازه والدینش پشت فرمان خودروی سواری پژو ۲۰۶ نشست و پس از روشن کردن خودرو و به راه‌انداختن آن، زنی جوان را زیر گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، بازیگوشی کودکانه و سهل‌انگاری والدین باعث شد که یک کودک با نشستن پشت فرمان، زن همسایه را با خودرو زیر بگیرد.

روز شنبه، ساکنان یک ساختمان مسکونی، با سامانه «۱۲۵» آتش‌نشانی تماس گرفته و اعلام کردند زن جوان همسایه زیر چرخ‌های خودروی سواری گرفتار شده و امکان خارج شدن، ندارد.

بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۸۳ به همراه گروه امداد و نجات ۶ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه واقع در فلکه چهارم خزانه بخارایی، خیابان شهید صادقی اعزام شدند و مشخص شد که در پارکینگ ساختمان مسکونی پنج طبقه، کودکی خردسال بدون اجازه والدینش پشت فرمان خودروی سواری پژو ۲۰۶ نشسته و پس از روشن کردن خودرو و به راه‌انداختن آن، زنی جوان را زیر گرفته است.

به‌طوری که در زمان رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی، زن جوان در قسمت زیر چرخ جلو خودروی سواری گرفتار شده و قادر به خارج شدن نبود.

در ادامه آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات و ابزار مخصوص زن جوان را نجات و او را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

نظر شما