شناسهٔ خبر: 66632638 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

در هند آمبولانس ها به حمایت از غزه درآمدند+ عکس

اقتصادنیوز: در آستانه روز نکبت، راهپیمایی کاروانی از آمبولانس‌ها و کادر درمانی کراچی پاکستان با هدف همبستگی با مردم غزه و همچنین در اعتراض به حملات این رژیم به پرسنل پزشکی و امدادگران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  اجتماع پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های مختلف در قالب راهپیمایی آمبولانس‌ها به اهتمام بنیاد حمایت از فلسطین در شهر کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان برگزار شد.

اعضای کاروان حامیان فلسطین در آستانه روز نکبت با حضور تعداد زیادی آمبولانس علیه نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه شعار داده و همبستگی خود را با فلسطین اعلام کردند

گروه ویژه ای از دوچرخه سواران زن شامل پزشکان، اعضای تیم‌های امدادی و اقشار مختلف جامعه شانل تعداد زیادی از بانوان و کودکان نیز به راهپیمایی آمبولانس‌ها ملحق شدند.

هند1

شرکت کنندگان بنرها و پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن مطالبه حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود، مرگ بر اسرائیل و پایان نسل کشی در غزه نوشته شده بود.

خبر مرتبط
قرارداد مشارکت ایران و هند در چابهار امضا شد

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار است امروز قرارداد سرمایه‌گذاری بلندمدت شرکت هندی برای تجهیز بندر چابهار امضا شود. حدود ۴ ماه از اتمام قرارداد کوتاه‌مدت با هندی‌ها می‌گذرد.

برخی از چهره‌های سیاسی و مذهبی شهر کراچی از جمله صابر ابو مریم دبیرکل بنیاد حمایت از فلسطین در پاکستان در جمع شرکت کنندگان سخنرانی کردند.

آنان گفتند که مردم بی دفاع غزه از امکانات درمانی محروم هستند. هدف از راه اندازی کاروان آمبولانس، روشنگری درخصوص مشکلات بهداشتی و درمانی فلسطینیان به جهانیان است.

خبر مرتبط
لوک سابای هند به مسلمانان می رسد؟

اقتصادنیوز: انتخابات مجلس عوام هند در مرحله چهارم، به پایتخت جنوبی یعنی حیدرآباد و مرکز مخالفان حزب حاکم در بنگال غربی رسیده است، جایی که مسلمانان در سال‌های اخیر قدرت را در دست داشته‌اند و با نگاهی به حواشی روزهای اخیر رقابت تشدید شده است.

سخنرانان با محکومیت همدستی آمریکا با اسرائیل و نقض هنجارهای بین المللی، خواستار اخراج نماینده رژیم صهیونیستی از سازمان ملل به دلیل توهین به منشور سازمان ملل و کشورهای عضو آن شدند.

دبیرکل بنیاد حمایت از فلسطین گفت: اسرائیل یک رژیم جعلی و بر مبنای تفکر صهیونیسم است که به صورت نامشروع در سرزمین فلسطینی ها تأسیس شده است.

وی تاکید کرد که فقط فلسطینی ها حق مسلم برای حاکمیت بر فلسطین را دارند و شهرک نشینان غاصب صهیونیستی باید به اروپا و کشورهای غربی برگردند.

هند2

سخنرانان خواستار توقف تجاوزات اسرائیل به غزه شده و بر حمایت خود از جنبش های مقاومت فلسطین از جمله حماس، جهاد اسلامی، حزب الله، انصارالله یمن و مقاومت عراق تاکید کردند.

چهاردهم می در تاریخ ملت فلسطین به «روز نکبت» (یوم النکبه) نام گذاری شده است، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۲۷ برابر با ۱۴ می ۱۹۴۸ میلادی صهیونیست‌ها با اشغال سرزمین فلسطین، پایه‌های ناامنی، بی‌ثباتی، جنایت و اشغالگری را در منطقه بنا کردند.

 

اکنون نزدیک به هشت دهه از اشغال سرزمین مقدس فلسطین از سوی صهیونیست‌ها می‌گذرد و در این مدت اشغالگران صهیونیست با بیرون راندن فلسطینیان از سرزمین آبا و اجدادی‌شان از هیچ جنایت و وحشیگری برای تصاحب و ادامه اشغالگری خود فرو گذار نبوده‌اند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما