شناسهٔ خبر: 66632310 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با مهر:

مجلس دوازدهم از حواشی دوری کند

زهرا علیدادی

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه مجلس دوازدهم باید از حواشی دوری کند گفت: نمایندگان مجلس دوازدهم باید بیشتر به سمت افزایش کارآمدی‌ها باشند.

صاحب‌خبر -

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مجلس آینده باید با همراهی دولت به دنبال رفع مشکلات اساسی کشور به ویژه در حوزه معیشتی باشد، اظهار کرد: مجلس دوازدهم باید بیشتر روی منافع ملی و نیازهای اساسی و توجه به مطالبات اصلی مردم تمرکز کند.

وی ادامه داد: منافع کشور و مصالح عمومی ایجاب می‌کند که همه نمایندگان مجلس آینده از مباحث سیاسی و حزبی، تا حدی دوری کرده و به سمت افزایش کارآمدی‌ها و رفع مشکلات کشور بروند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دوازدهم باید از حواشی دوری کند، افزود: نمایندگان مجلس دوازدهم باید بیشتر به سمت افزایش کارآمدی‌ها باشند و بتوانند سرمایه اجتماعی را بیشتر کنند؛ امیدوارم این‌گونه باشد و شاهد باشیم که سهم بخش مردمی مردم‌سالاری دینی نظام، افزایش یابد.

حاجی‌دلیگانی با تاکید بر ضرورت توجه به اولویت‌های اساسی کشور در مجلس آینده، اظهار کرد: من در حال تدوین طرحی هستم که مطابق با آن، اصلاحاتی در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اعمال شود تا اولویت‌های اصلی جامعه و مردم مانند مسایل اقتصادی نظیر مسکن و کاهش قیمت کالاهای اساسی و مواردی از این دست، خارج از نوبت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و صحن مجلس رسیدگی شوند.

نظر شما