شناسهٔ خبر: 66631013 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

چراغ سبز سناتور آمریکایی به نتانیاهو برای بمباران اتمی غزه

صاحب‌خبر -
چراغ سبز سناتور آمریکایی به نتانیاهو برای بمباران اتمی غزه
خبرگزاری آریا - یک سناتور جمهوریخواه آمریکایی ضمن حمایت از حمله اتمی واشنگتن به شهرهای هیروشیما و ناکازاکی، به رژیم اشغالگر صهیونیستی پیشنهاد داده که شما نیز هر کاری همانند بمباران اتمی ژاپن توسط آمریکا، برای حمایت از خود علیه غزه انجام دهید.

بنابر این گزارش، لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی یکشنبه (دیروز) در مصاحبه با شبکه ان. بی. سی نیوز گفت: ما وقتی که پس از حمله پرل هاربر با تخریب مواجه شدیم و با آلمان ها و ژاپنی‌ها جنگیدیم، تصمیم گرفتیم که با بمباران هیروشیما و ناکازاکی با سلاح‌های هسته‌ای به جنگ پایان دهیم. این تصمیم درستی بود.
وی افزود: به اسرائیل بمب‌هایی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید. آنها نباید شکست بخورند.
این سناتور حامی رژیم صهیونیستی با طرح این سوال که آیا کار صحیحی بود که آمریکا 2 بمب هسته‌ای روی هیروشیما و ناکازاکی بیندازد و به تهدید وجودی آنها پایان دهد؟ خود نیز پاسخ داد که به نظرم بله، این کار درست بود.
گراهام خطاب به رژیم صهیونیستی افزود: هر کاری برای بقا به عنوان یک دولت یهودی انجام بدهید؛ هر کاری که لازم است.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر افراطی رژیم اشغالگر صهیونیستی به رغم ارتکاب جنایات جنگی، نسل کشی و کشتار بیش از 35 هزار فلسطینی تا کنون نتوانسته به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود در حمله به باریکه غزه از جمله نابودی حماس و آزادی اسیران صهیونیست دست یابد، هم اکنون از سوی افکار عمومی جهانی در تنگنا قرار گرفته است. اگر چه پیش از این برخی وزیران افراطی کابینه وی نیز پیشنهاد حمله اتمی به غزه را داده بودند ولی این بار اظهارات عجیب این سناتور آمریکایی حکایت از آن دارد که اتاق فکر چنین تفکرات افراطی صهیونیست ها ریشه در ایالات متحده دارد.
براساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه که روز گذشته (یکشنبه) اعلام شد: در دویست و نوزدهمین روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه شمار شهدای فلسطینی به 35 هزار و 34 نفر و تعداد زخمی‌ها به 78 هزار و 755 نفر رسیده است.
بنابر این گزارش، بیش از 72 درصد شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی زنان و کودکان هستند.
به گفته وزارت بهداشت فلسطین ، اشغالگران صهیونیست همچنین تا کنون 493 پرسنل بهداشتی را شهید، و 310 تن دیگر را دستگیر کرده اند که در این میان ده ها نفر هنوز مفقود هستند.
همچنین صهیونیستها به طور کامل سیستم بهداشتی باریکه غزه را نابود کرده، 33 بیمارستان و 55 مرکز بهداشتی را از کار انداخته و 130 آمبولانس را از آغاز حملات تجاوزکارانه به این باریکه هدف قرار داده اند.

نظر شما