شناسهٔ خبر: 66630361 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دبیر کل جبنش جهاد اسلامی فلسطین: تا رسیدن به پیروزی به مبارزه ادامه می‌دهیم

زیاد نخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی، با تأکید بر اینکه تنها راه رهایی از اِشغال، ایستادگی در برابر دشمن است، گفت: تا رسیدن به پیروزی به مبارزه ادامه خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، به نقل از خبرگزاری المیادین، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، زیاد نخاله، روز یکشنبه در دیدار با دبیران جناح‌های فلسطینی در سوریه بر تعهّد مقاومت فلسطین به ادامۀ جنگ تا پیروزی تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر با دشمن نجنگیم، تحت اشغال باقی خواهیم ماند.

زیاد نخاله در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: نبردِ جاری در غزه چالشی بی‌سابقه هم برای مردم فلسطین و هم برای مقاومت آن‌ها است. غزه امتحانی است برای همۀ ما و همۀ مردم ما که از اشغال و آوارگی رنج می‌برند.

با این حال، وی اطمینان داد: مردم ما در غزه طوری می‌جنگند که قبلاً نجنگیده‌اند و دشمن نیز با مقاومتی روبه‌رو می‌شود که هرگز تا به‌حال با آن روبه‌رو نشده است.

وی در ادامه، این جنگ فعلی را فرصتی برای همه مبارزان با محور صهیونیستی دانست و تأکید کرد: تنها راه رهایی از اِشغال، ایستادگی در برابر دشمن است.

وی در پایان سخنانش گفت: علیرغم همۀ فداکاری‌هایی که مردم ما انجام داده‌اند، راه مقاومت بهترین راه است.

گفتنی است مقاومت فلسطین پس از گذشت ۲۱۹ روز از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، در حال درگیری‌های شدید در مسیرهای جبلیه، محله الزیتون، رفح و نتزاریم بوده است.

در همین راستا، روز یکشنبه، نیروهای مقاومت در محلۀ الزیتون با نیروهای اشغالگر به‌شدت درگیر شدند. این درگیری‌ها همچنین در شرق رفح هم صورت گرفت که مقاومت، تهاجمات صهیونیست‌ها را دفع و خسارات سنگینی به آن‌ها وارد کرد.

گردان‌های القسام یک‌نفربر متعلق به نیروهای صهیونیستی را را با آر.پی.جی ضدتانک در مجاورت گذرگاه رفح منهدم کردند.

گردان‌های قدس، سربازان و خودروهای اشغالگر را در شرق رفح به خمپاره بستند وهمچنین یک نقطۀ تجمع نیروهای صهیونیستی را در مجاورت فرودگاهِ شرقِ رفح را گلوله‌باران کردند.

نیروهای شهید عمر القاسم هم تجمعی از نیروهای اشغالگر در مجاورت گذرگاه رفح را با ۱۰۷ راکت کوتاه‌برد به موشک بستند و تجمع نیروهای صهیونیستی در پایگاه نظامی کرم ابوسالم را در شرق رفح بمباران کردند.

نظر شما