شناسهٔ خبر: 66628542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

منتخب مردم آبادان در مجلس:

پیگیری اشتغال در آبادان| ظرفیت‌های اقتصادی احیا می‌شود

آبادان- سعدون زاده، منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به مردم آبادان این نوید را خواهم داد که در آینده نزدیک همه توان را برای اشتغال فرزندان آنها به کار خواهیم بست.

صاحب‌خبر -

جواد سعدون زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در دریافت نظرات مردم به شکل میدانی سال ها است که با بدنه وسیع شهرستان آبادان در تماس هستم؛ عمده ترین موضوعی که بر روی آن تاکید می کردند و به اعتقادم جزو اولویت های اجتناب ناپذیر است، موضوع اشتغال فرزندان آنها است که نه تنها به عنوان نظر معمولی بلکه به عنوان روشن کردن یک چراغ قرمز خیلی جدی در زندگی مردم، آنها را آزار می دهد.

وی افزود: در زمینه صنعت نفت و در خصوص امر تجارت فکر می کنم هر سه منتخب شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی مصمم هستند در اولین روزهای خدمت در مجلس دوازدهم بتوانیم در ابعاد مختلف و به شکل همزمان این بخش ها را فعال کنیم.

منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مردم شهرستان آبادان این نوید را خواهم داد که در آینده نزدیک همه توان را برای اشتغال فرزندان آنها به کار خواهیم بست.

سعدون زاده با اشاره به سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند که یک مقدار چالش هایی در آن وجود دارد و خارج از ریل اصلی است را باید کمک کنیم به ریل اصلی خود باز گردد.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه صنعت، تجارت، ترانزیت و کالای همراه مسافر و همچنین صنعت گردشگری ضمن تکیه بر منابعی که می تواند جذب کند یا به عنوان داشته ها در اختیار دارد، زیرساخت ها را تکمیل کند و چنانچه زیرساخت هایی در خصوص این چهار مسئولیت اصلی ایجاد نکرده باید فرصت را مغتنم بشمارد و از این فرصت های سوخته، فرصت های مثبت و راهگشا ایجاد کند تا بتوانیم افکار عمومی را قانع کنیم این معضل کاهش پیدا می کند و فرزندان آنها می توانند به آینده امیدوار باشند.

نظر شما