شناسهٔ خبر: 66628516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه: همسران و دختران شهدا و کارکنان متوفي انتظامي استان زينت فراجا هستند

صاحب‌خبر -
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه: همسران و دختران شهدا و کارکنان متوفي انتظامي استان زينت فراجا هستند
خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی استان از همسر و دختران شهدا و کارکنان متوفی انتظامی استان به عنوان زینت فراجا یاد کرد و گفت: آن ها به خوبی راه پرافتخار همسر و پدر خود را ادامه می دهند .


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آریا از کرمانشاه  سردار "مهدی حاجیان" در مراسم تجلیل از دختران شهدا و کارکنان متوفی انتظامی استان که در حسینیه محمدرسول الله برگزار شد، اظهار داشت: حضور در مجموعه فراجا و عضو این خانواده بودن افتخار بزرگی است که نصیب من و همه همکاران پرتلاشم شده است .

وی ادامه داد: امروز بسیار خوشحالم که در لباس مقدس پلیس می توانم به مردم شهر و دیار خود و دیگر هموطنان خدمتی ارائه کنم، خدمتی که قطعا رضایت خداوند متعال را نیز به دنبال دارد .

سردار حاجیان با اشاره به نقش مهم خانواده های کارکنان فراجا در موفقیت های حاصله، گفت: نقش همسران و فرزندان آن ها بسیار پررنگ و حائز اهمیت است و قطعا موفقیتی جز با همراهی و پشتیبانی آن ها حاصل نمی شود .

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: در این میان می توان همسران و دختران شهدا و کارکنان متوفی انتظامی را زینت مجموعه فراجا دانست که با قدرت راه پرافتخار همسر و پدر خود را ادامه می دهند .

وی همچنین با اشاره به مصیبت سخت و سنگینی که بر دل های همسران و فرزندان شهدا و کارکنان متوفی انتظامی استان وجود دارد، گفت: همه ما مسئولان و حتی کارکنان انتظامی استان وظیفه داریم با تمام توان در راستای رفع مشکلات آن ها و برداشتن باری از روی دوششان تلاش کنیم .

سردار حاجیان خدمت به خانواده شهدا و کارکنان متوفی انتظامی استان را یک وظیفه دانست و گفت: من در قبال تک تک این عزیزان احساس مسئولیت کرده و تلاش می کنم خدمتگزار خوبی برای آنها باشم.

نظر شما