شناسهٔ خبر: 66628313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

وین رونی:

بازیکنان یونایتد باید از توهین تن‌هاخ خجالت بکشند

وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، مدعی است که بازیکنان یونایتد باید مصاحبه اریک تن‌هاخ را توهین علیه خودشان تلقی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی مدعی است که بازیکنان منچستریونایتد باید احساس کنند که اریک تن هاخ به آن‌ها توهین کرده چون این مربی نگرش آن‌ها را پس از شکست امشب زیر سوال برد.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد امشب در الدترافورد شاهد شکست 1-0 تیم سابقش مقابل آرسنال بود. یونایتد روز دوشنبه از کریستال پالاس شکست خورد و در حالی که امشب آن‌ها بازی بهتری را به نمایش گذاشتند، تن‌هاخ پس از آن بازی مدعی شد کرد که افت سطح عملکرد یونایتد به نگرش بازیکنان مربوط می‌شود.

رونی به اسکای اسپورت گفت: "فکر می‌کنم هر کسی که مربی منچستریونایتد است، تحت فشار خواهد بود چون همه می‌دانیم که یونایتد، باشگاه بزرگی است. و زمانی که شما شکست می‌خورید، سوالات پرچالشی پرسیده می‌شود.

2021242

من این را چند هفته پیش گفته‌ام، فکر می‌کنم بازیکنان باید واقعاً خجالت بکشند، چون وقتی سرمربی خود را مجبور به مصاحبه می‌کنید و او درباره رفتار و نگرش بازیکنان برای بازی کردن در یونایتد صحبت می‌کند، این یک توهین بزرگ است.

اگر من بازیکن بودم و مربی‌ام این را به من می‌گفت، هیچ راهی وجود نداشت که تا پایان فصل آن را درست نکنم. به نظر می‌رسد که برخی از بازیکنان فقط در تلاش برای رسیدن به پایان فصل هستند. این نظر شخصی من است."

2021243

نظر شما