شناسهٔ خبر: 66627781 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

اجرای 13 برنامه از جشن‌های زیرسایه خورشید در قشم

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان قشم از آغاز برنامه های اجرایی هفدهمین جشن های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید در این جزیره خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محمد صادقی بهمنی اظهار داشت: برای برگزاری این جشن ها در قشم ۱۳ برنامه پیش بینی شده است.

وی افزود: افتتاحیه این جشن ها با حضور کاروان زیر سایه خورشید و خادمان آستان قدس رضوی با اجرای برنامه «دلدادگان رضا (ع)» با غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان قشم در آستان مقدس امامزاده سید مظفر(ع) این شهر آغاز شد.

بهمنی مهمترین برنامه های هفدمین دوره جشن های زیر سایه خورشید در این شهرستان را با اجرای برنامه های «خدمتگزار مومنین» دیدار با امام جمعه و مسوولین شهرستانی و سازمان منطقه آزاد، «آرام جان» دیدار و عیادت از بیماران در بیمارستان، «پیام رهایی» دیدار و دلجویی از زندانیان جرائم غیر عمد، «آغوش پدرانه» دیدار مردمی با قشموندان در شهرک امام حسن مجتبی (ع)، روستاهای طولا، گوران و جزیره هنگام «به رسم ادب» سرکشی از خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان و «بزم نور» برگزاری جشن دهه کرامت و تجلیل از خادمان بقاع متبرکه عنوان کرد.
 
مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان قشم، اجرای برنامه های «فدائیان ولایت» دیدار با مسوولین قضایی و فرماندهان نظامی و «خانواده رضوی» دیدار با خانواده های پرجمعیت این جزیره را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد.

وی هدف از حضور این کاروان در قشم را تبیین معارف رضوی و نشر فرهنگ محبت، مهرورزی و کرامت خاص امام رضا (ع) برای قشموندان و گردشگران عنوان کرد.
 
کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) روز یکشنبه به شهرستان مرزی قشم در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس رسید.

کاروان زیر سایه خورشید که از راه دریا وارد بندر مسافری شهید غلامشاه ذاکری جزیره قشم شد، هنگام ورود مورد استقبال گرم و پرشور مردم و مسوولین بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس قرار گرفت.

انتهای پیام/
 

نظر شما