شناسهٔ خبر: 66627383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله حسینی بوشهری:

پیام انقلاب اسلامی خدمت به بشریت است

قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جمعیت هلال احمر ایران بواسطه خدماتش در دنیا مطرح بوده و پیام انقلاب اسلامی نیز خدمت به بشریت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عصر یکشنبه در همایش مبلغان بشردوستی با تقدیر از تلاش‌های جمعیت هلال احمر در راستای امدادرسانی به به آسیب دیدگان حوادث و در بحران‌ها گفت: هلال احمر همچنان باید فعال باشد و این جمعیت باید نام خوشی را در سطح بین المللی داشته باشد.

امام جمعه قم ابراز کرد: هلال احمر با خدمات بشر دوستانه خود نام ایران اسلامی، مکتب اهل بیت علیهم السلام و مقام معظم رهبری را به دنیا معرفی می‌کند تا دنیا بداند ایران اسلامی با دوران حاکمان طاغوت، شرایط متفاوتی دارد.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: امروز ایران بشریت را به سمت و سوی معنویت و خدمات اجتماعی دعوت می‌کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: طلاب همواره در حوادثی همانند سیل و زلزله در امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان در صحنه حضور دارند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: باید از ظرفیت خیرین نیز در این عرصه استفاده کرد و مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه می‌توانند در این عرصه مردم را به کار خیر تشویق کنند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در انجام مأموریت‌های خود صرفاً کمک رسانی به امدادگران را ملاک عمل قرار می‌دهد و دین و مذهب و قوم و قبیله برای این نهاد جایگاهی ندارد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز در میان سایر جمعیت‌ها در سطح دنیا مطرح است افزود: امروز طلاب و شخصیت‌های حوزوی در کمک به جمعیت هلال احمر در عرصه‌های مختلف دریغ ندارند چرا که معتقدند پیام انقلاب اسلامی خدمت به بشریت است.

امام جمعه قم عنوان کرد: امروز شاهدیم که در هر حادثه‌ای که در نقاط مختلف کشور و دنیا رخ می‌دهد جمعیت هلال احمر با وجود تحریم‌های ظالمانه در عرصه کمک رسانی حضور دارد.

نظر شما