شناسهٔ خبر: 66626947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون دانشگاه آزاد:

تبیین عالمانه حجاب در گسترش آن تاثیرگذار است

اردبیل- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تبیین عالمانه و آگاهانه حجاب و عفاف سبب می شود تا شاهد نشر و گسترش بیشتر این فریضه در جامعه باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد جهان بین شامگاه یکشنبه در آئین معرفی کتاب «تا قاف کرامت» در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل مدل پنج لایه ای در موضوع حجاب و عفاف وجود دارد که تبیین عالمانه، مشارکت هم افزا، رصد هوشمند، مراقبت والدانه، و برخورد قاطع از آن جمله است.

وی با اشاره به اینکه تبیین عالمانه حجاب سبب می شود تا همه نسبت به این امر مهم حساس شده و در گسترش آن مشارکت می کنند، خاطرنشان کرد: در رصد هوشمند ما بدون اینکه چهره به چهره اقدام کنیم از طریق سامانه جستجو شناسایی و سپس تذکر داده و چنانچه تکرار شود با او برخورد قاطع صورت می گیرد.

جهان بین افزود: موضوع حجاب موضوع مهمی است اگر محیط پاک‌ نباشد کیفیت آموزش هم لطمه می خورد و حق عامه تضییع خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر تغییر گفتمان در مساله حجاب تصریح کرد: مسئله حجاب مسئله فردی نیست بلکه مسئله اجتماعی است و لازمه آن تبیین عالمانه و حکیمانه است اما متاسفانه اهمیت حجاب تبیین نشده است.

جهان بین با بیان اینکه امروز در جامعه نیاز به تبیین هایی در مورد حجاب داریم، افزود: «کتاب تا قاف کرامت» در مورد تبیین عالمانه بسیار ارزشمند است و از تشخص زن تا پایان بدحجابی در این کتاب نشان دهنده اشراف نویسنده در مسائل روز است.

نظر شما