شناسهٔ خبر: 66626400 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

آیا در هتل های شیراز میتوان از اینترنت هتل استفاده کرد؟

این روزها اکثر مسافران و حتی خود شما برای رزرو یک هتل ابتدا چک می‌کنید آیا این هتل اینترنت وای فای در اختیار شما قرار می‌دهد یا خیر؟

صاحب‌خبر -

آیا در هتل های شیراز میتوان از اینترنت هتل استفاده کرد؟

این روزها اکثر مسافران و حتی خود شما برای رزرو یک هتل ابتدا چک می‌کنید آیا این هتل اینترنت وای فای در اختیار شما قرار می‌دهد یا خیر؟ در سفر به شهر زیبای شیراز هم شما هنگام رزرو هتل شیراز به احتمال زیاد این موضوع را مد نظر قرار می‎دهید که دسترسی به اینترنت داشته باشید؛ درواقع برای انتخاب یک هتل برای اقامت علاوه‌بر کیفیت هتل، وجود اینترنت وای فای هم مهم است.

در برخی از هتل‌های شیراز که اینترنت وای فای دارند، به مسافران رمز اتصال داده می‌شود؛ آن‌ها می‌توانند از اینترنت استفاده کنند و حتی هزینه‌ای هم در قبال آن دریافت نمی‌شود. البته در برخی هتل‌ها ممکن است هزینه‌ای بابت استفاده از اینترنت دریافت شود. در حالت کلی اغلب هتل‌هایی که اینترنت بی‌سیم داشته باشند، به مسافران اجازه استفاده از آن را می‌دهند.

البته در نظر داشته باشید که وجود شبکه بی‌سیم اینترنت در هتل همانقدر که خوب است و مزیت محسوب می‌شود، می‌تواند معایبی هم داشته باشد. این خود شما هستید که باید نسبت به امنیت اطلاعات خود هوشیار باشید. در ادامه تعدادی از هتل‌های شیراز را معرفی خواهیم کرد که دسترسی به اینترنت وای فای جزو خدمات آن‌ها محسوب می‎شود؛ همراه ما باشید.

هتل های شیراز که خدمات اینترنت دارند؟

همانطور که گفتیم این روزها وجود اینترنت بی سیم در هتل برای برخی مسافران بسیار مهم است تا جایی که حتی برای رزرو هتل ابتدا این مورد را بررسی کرده و در صورت وجود خدمات وای فای، هتل را رزرو می‌کنند. حالا ما در اینجا تصمیم گرفتیم تعدادی از هتل‌های شیراز را معرفی کنیم که در خدمات خود اینترنت هم ارائه می‌دهند؛. از جمله:

هتل شیرازیس شیراز یک هتل تازه ساخت و بسیار شیک است که ابتدای خیابان مکتبی قرار دارد. در این هتل خدمات رفاهی بسیار خوبی به مسافران ارائه می‌شود که استخر، سونا، جکوزی، کافی‌شاپ، روم سرویس، سالن همایش، کافه کتاب و ... فقط برخی از این خدمات هستند.

علاوه‌براین خدمات اینترنت وای فای هم از بدو ورود شما به هتل در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید در کل محوطه هتل از اتاق گرفته تا لابی و کافی‌شاپ از اینترنت استفاده کنید. فضای خوب و امکانات کامل این هتل باعث می‌شود اقامت ایده‌آلی را تجربه کنید.

هتل الیزه از دیگر هتل‌های باکیفیت شهر شیراز است. در این هتل‌ خدمات متنوعی از جمله استخر، سونا، فیتنس، خدمات کانسیرج، صندوق امانات، پارکینگ، لاندری، رستوران و... دراختیار مسافران قرار می‌گیرد. برخی از این خدمات با رزرو اتاق قابل استفاده هستند؛ اما برخی دیگر از خدمات در ازای پرداخت هزینه جدا قابل استفاده خواهند بود. البته اینترنت هتل برای وبگردی مسافران کاملا رایگان است و شما می‎توانید با خیال راحت از اینترنت وای فای هتل استفاده کنید.

هتل پارک سعدی یکی از با قدمت‌ترین هتل‌های شیراز است، البته قدمت بالای هتل به معنی قدیمی بودن یا به روز نبودن هتل نیست! این هتل در موقعیت بسیار خوبی در شیراز قرار دارد به‌طوری که مقابل باغ جهان‌نما و در فاصله بسیار نزدیک از دروازه قرآن و آرامگاه خواجه حافظ است.

در هتل پارک سعدی علاوه‌بر سایر خدمات رفاهی، اینترنت رایگان نامحدود در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. پس اگر برای شما مکان قرارگیری هتل مهم است و همچنین علاوه بر سایر خدمات رفاهی هتل به وجود اینترنت رایگان هم اهمیت می‌دهید، هتل پارک سعدی یک گزینه بسیار مناسب است.

هتل پارک سعدی شیراز

یکی از هتل‌‌های شیراز که در مرکز شهر قرار گرفته است و فاصله بسیار کمی با مکان‌های تاریخی و دیدنی شیراز از جمله: حمام وکیل، بازار وکیل، ارگ کریمخانی، موزه پارس، حرم شاهچراغ، مسجد جامع عتیق، آرامگاه حافظ و... دارد، هتل پارسیان شیراز است.

ازلحاظ امکانات هتل و پرسنل این هتل در سطح بالایی قرار دارد و می‌تواند انتظارات شما از یک هتل خوب سه ستاره را برآورده کند. هتل وکیل شیراز برای رفاه بیشتر مسافران اینترنت رایگان نیز دارد و شما در محوطه هتل می‎‌توانید از این اینترنت استفاده کنید، جهت رزرو هتل وکیل شیراز میتوانید از سایت علی‌بابا اقدام کرده و طبق برنامه سفر خود رزرو را انجام دهید.

هتل بزرگ شیراز یک هتل پنج ستاره مطابق با استانداردهای روز دنیا است. این هتل امکانات رفاهی بسیار خوب و کادر بسیار مجربی دارد. برای رزرو هتل شیراز می‌توانید به‌صورت اینترنتی یا حضوری اقدام کنید؛ اما برای اینکه هنگام مراجعه به هتل با مشکل پر بودن اتاق‌ها روبرو نشوید، رزرو آنلاین گزینه بهتری است. در هتل بزرگ شیراز علاوه‌بر همه امکانات و خدماتی که ارائه می‌شود، اینترنت رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

اهمیت وجود اینترنت میان خدمات رفاهی هتل بسیار مهم است و بیشتر مسافران هم به دنبال هتل‌هایی با خدمات اینترنت بی‌سیم هستند، اما نکته‌ای که باید مدنظر قرار دهید، محافظت از اطلاعات شخصیتان است که روی گوشی موبایل دارید. بهتر است قبل از استفاده از اینترنت هتل مطالعه‌ای در خصوص حفاظت از اطلاعات شخصی خود داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. البته در اکثر مواقع و در هتل‌های قابل اعتماد شاید خطری متوجه شما نباشد، اما احتیاط شرط واجب برای هر کاری است.

هتل را به دو صورت اینترنتی و حضوری می‌توانید رزرو کنید. رزرو اینترنتی هتل به ویژه در روزهای خاص و تعطیلات بسیار کارآمدتر است؛ چرا که در روزهای شلوغ و تعطیل سال هتل‎ها به سرعت پر می‌شوند و ممکن است شما در صورت مراجعه حضوری اتاق خالی برای اقامت پیدا نکنید. با رزرو اینترنتی اتاق قبل از شروع سفر دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

همچنین شما هنگام سفر به یک مقصد جدید شاید آشنایی کامل با مکان هتل‌ها نداشته باشید و هنگام پیدا کردن آدرس هتل‌ها دچار سردرگمی شوید، اما با رزرو آنلاین شما تمام اطلاعات مربوط به هتل و آدرس آن را در اختیار خواهید داشت.

قابل اعتماد بودن سایتی که از آن رزرواسیون انجام می‌دهید هم بسیار مهم است، از این‌رو پیشنهاد می‌دهیم به سایت علی بابا که یکی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین سایت‌ها در این زمینه است، مراجعه کنید و رزرواسیون خود را انجام دهید.

نظر شما