شناسهٔ خبر: 66625982 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

خودسوزی جوان 19 ساله بعد از قتل زن و شوهر خودسوزی جوان 19 ساله بعد از قتل زن و شوهر

قاتلی که زن و شوهری را بلا چاقو و چوب به قتل رسانده بود با آتش زدن خودش، به زندگی پایان داد. به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ علیرضا اوریادی کشکولی، جانشین فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: در پی وقوع دو فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان قیروکارزین، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود:

صاحب‌خبر -

قاتلی که زن و شوهری را بلا چاقو و چوب به قتل رسانده بود با آتش زدن خودش، به زندگی پایان داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ علیرضا اوریادی کشکولی، جانشین فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: در پی وقوع دو فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان قیروکارزین، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که زن و شوهری 45 و 50 ساله بوسیله سلاح سرد و چوب به قتل رسیده‌اند و جوانی 19 ساله نیز دچار آتش سوزی و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

جانشین فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه پسر جوان به دلیل شدت آتش‌سوزی در بیمارستان فوت کرد، ادامه داد: فرضیه قتل قوت گرفت و ماموران تحقیقات خود را در این زمینه به صورت ویژه آغاز کردند.

سرهنگ اوریادی کشکولی تصریح کرد: در بررسی‌های فنی و استفاده از روش‌های نوین مشخص شد که جوان مذکور به دلیل اختلافات مالی پس از قتل زن و شوهر، اقدام به صحنه‌سازی و خودسوزی کرده که در این حادثه خودش نیز به علت بالا بودن شدت خودسوزی در بیمارستان فوت شده است.

 

منبع: etemadonline-660047

نظر شما