شناسهٔ خبر: 66622117 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

آخرین خبرها از قتل شهردار منطقه پنج شیراز [تکمیلی: وقوع قتل عمد تایید شد]

صاحب‌خبر -

آخرین خبرها از قتل شهردار منطقه‌ی پنج شیراز را در این بسته‌ی خبری بخوانید:

خبرگزاری مهر نوشت: ساعتی پیش ‌در صحن شورای شهر شیراز اعلام شد که یکی از مدیران شهری شیراز به دست افراد ناشناس به قتل رسیده است. پس از اعلام خبر صحن شورای شهر شیراز بلافاصله تعطیل شد.

ایرنا، خبرگزاری دولت، نوشت: لحظاتی پیش منبع مطلع از پیدا شدن جنازه شهردار منطقه پنج شیراز در منزلش خبر داد و گفت: بررسی‌ها درباره دلیل این ماجرا در حال انجام است و احتمال خودکشی یا قتل وجود دارد.

صداوسیما در خبر کوتاهی نوشته است: شهردار منطقه ۵ شیراز ساعتی پیش توسط افراد ناشناس به قتل رسید. هنوز اطلاعات دقیقی از چگونگی قتل این مدیر شهری در دست نیست.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال انتشار خبری مبنی بر درگذشت رضا مسعودی، شهردار منطقه ۵ شیراز در فضای مجازی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت فرمانده انتظامی فارس دستور پیگیری ویژه این پرونده را اعلام کرده و  موضوع در دست بررسی است و نتیجه اعلام می‌شود.

پلیس استان فارس: تیم‌های پلیس آگاهی و پزشکی قانونی هم اکنون در محل حادثه حاضر هستند و به محض اعلام جزئیات دقیق، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ایسنا به نقل از معاون دادستان شیراز نوشت: شهردار منطقه ۵ شیراز به‌قتل رسیده است. معاینات ابتدایی جسد و صحنه جرم دلالت بر آن دارد که وقوع حادثه یا جنایت، حوالی ساعات میانی امروز رخ داده است.

ایرنا به نقل از معاون اجتماعی پلیس استان فارس نوشت: با اعلام خبر کشف جسد شهردار منطقه پنج شیراز، کارآگاهان پلیس و کارشناسان خبره برای اطلاع از ابعاد پنهان موضوع راهی محل شده‌اند. علت و دلیل فوت این مقام مسئول شهری بعد از تکمیل بررسی‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مهر به نقل از معاون دادستان شیراز نوشت: بررسی‌های اولیه صحنه جرم، حکایت از درگیری دارد.

خبرگزاری ایرنا به نقل از سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز در ساعت ۲۱:۱۶ نوشت: بررسی ‌های اولیه موضوع فوت شهردار منطقه ۵ شیراز دلالت بر این دارد که درون منزل شخصی مرحوم درگیری رخ داده که آثار جراحت ناشی از برخورد شی نوک تیز به جسد نیز رویت شده و لذا وقوع جنایت و ارتکاب قتل عمد تایید می شود.

خبر تکمیل می‌شود…

نظر شما