شناسهٔ خبر: 66621833 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

رادان: پلیس در امنیت ملی اثرگذار است

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به مسئولیت و اثرگذاری پلیس در امنیت، بر نقش سیاست‌گذاری و کارگزاری پلیس به منظور تصمیم سازی و تدبیرسازی تاکید کرد و گفت: مداخله‌گری درست و به موقع در موضوعات و رویداد‌های اجتماعی امری است که باید انجام شود.

صاحب‌خبر -

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در سطح امنیت عمومی مسئول و از ارکان امنیت داخلی است، گفت: از طرفی پلیس در امنیت ملی نیز اثرگذار است و با توجه به اینکه با سطوح امنیت در ابعاد عمومی، داخلی، ملی و حتی بعضا فراملی، سروکار دارد، از رکن‌های رکین امنیت است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در بیست و ششمین گردهمایی معاونین فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور که پیش از ظهر امروز در ستاد فراجا برگزار شد، گفت: خوشحالم که توفیق رفیق شد تا در جمع شما خوبان باشم؛ صمیمانه از همه تلاش‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات شایسته و بایسته‌ای که در ماموریت‌ها انجام می‌دهید و بنده شاهد و گواه فعالیت‌های خوب و هوشمندانه یکایک شما عزیزان هستم، قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه با تبیین نقش و کارکرد پلیس در سطوح مختلف امنیت گفت: پلیس در سطح امنیت عمومی مسئول و از ارکان، امنیت داخلی است و از طرفی در امنیت ملی نیز اثرگذار است؛ پلیس با سطوح امنیت در ابعاد عمومی، داخلی، ملی و حتی بعضا فراملی، سروکار دارد و از رکن‌های رکین امنیت است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به مسئولیت و اثرگذاری پلیس در امنیت، بر نقش سیاست‌گذاری و کارگزاری پلیس به منظور تصمیم سازی و تدبیرسازی تاکید کرد و گفت: مداخله‌گری درست و به موقع در موضوعات و رویداد‌های اجتماعی امری است که باید انجام شود.

رادان ماموریت معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا را خطیر، حساس، پیچیده و متنوع توصیف کرد و گفت: جنس نقش و کارکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا باید از جنس و نوع سیاست گذاری توام با اثرگذاری باشد؛ در واقع در مسائل اجتماعی، باید‌ها و نباید‌ها باید به موقع، دیده و تبیین شود و باید در این روند‌ها و رویدادها، از ابزار هنر، قلم، بیان و ... به شکلی هنرمندانه و هوشمندانه بهره گرفته شود.

فرمانده فراجا در ادامه با اشاره به رویکرد‌های نوین در معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا، خاطرنشان کرد: اقدامات ویژه و خوبی در معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا انجام شده است و راه‌اندازی باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس به منظور همراه‌سازی قشر نوجوان در پیشبرد ماموریت‌ها، یکی از این دست اقدامات است. باید اقدامات شورانگیز، شعف آفرین و نوآور را در معاونت فرهنگی و اجتماعی همچنان ادامه داد و از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف جامعه به منظور همراه‌سازی بهره برد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در ماموریت‌های متنوع و گسترده پلیس از جمله اجرای طرح نور، گفت: از یکایک فعالان این حوزه متشکرم و باید خطاب به یکایک شما بگویم که هر چه قدر اقدامات شما، به‌روزتر، به هنگام‌تر و هوشمندانه‌تر باشد فراجا در ماموریت‌ها موفق‌تر خواهد بود؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا باید همواره در ماموریت‌ها، جلودار و پیش رو باشد.

نظر شما