شناسهٔ خبر: 66621829 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

در مانورهای مختلف حمله به پایگاه‌های اسرائیل را تمرین کرده بودیم در مانورهای مختلف حمله به پایگاه‌های اسرائیل را تمرین کرده بودیم

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در همایش بر مدار امید در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: ارتباطات و اطلاع‌رسانی و بها دادن به افکار عمومی دارای ارج و قرب خاص است و در این شرایط حساس رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها نقش تعیین‌کننده و تأثیرگذار در مدیریت افکار عمومی را برعهده دارند. به گزارش تسنیم بخش

صاحب‌خبر -

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در همایش بر مدار امید در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: ارتباطات و اطلاع‌رسانی و بها دادن به افکار عمومی دارای ارج و قرب خاص است و در این شرایط حساس رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها نقش تعیین‌کننده و تأثیرگذار در مدیریت افکار عمومی را برعهده دارند.

به گزارش تسنیم بخش هایی از اظهارات سردارشریف را در ادامه می خوانید:

 

  • عملیات تنبیهی وعده صادق عملیاتی موفقیت‌آمیز با ویژگی‌های خاص بود که به پیکره رژیم صهیونیستی ضربه‌ای مهلک وارد کرد.
  • هر چند در داخل جریانی تلاش می‌کند تا داشته‌های داخلی را حقیر و داشته‌های خارجی را بزرگ جلوه دهد اما به معنای حقیقی این عملیات لرزه بر اندام دشمن انداخت.
  • با وجود اینکه اسرائیل به مجهزترین تکنولوژی‌های نظامی آراسته بود اما در عملیات وعده صادق تلاش کردیم تا نقاط ضعف دشمن را شناسایی و توانمندی خود را به رخ کشیده و با تلاش فرزندان غیرتمند نظامی کشور عملیات موفقیت‌آمیزی را شاهد بودیم.
  • در مانورهای مختلف ما ‌حمله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را تمرین کرده بودیم و آمادگی کامل برای پاسخگویی به رژیم صهیونیستی را داشتیم چرا که آنها خطای راهبردی را در حمله به کنسولگری انجام داده بودند و ما اقدام تنبیهی را به موقع، بهنگام و در بهترین شرایط به انجام رساندیم.
  • با مجاهدت فرزندان این سرزمین در گام دوم انقلاب موفقیت‌های بیشتری را به دست خواهیم آورد و سعی ما بر این خواهد بود تا بر دشمن فائق آییم.
  • ملتی که هزینه ندهد، بازنده میدان خواهد بود و ما در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس گرفته تاکنون برای عزت این کشور هزینه داده‌ایم و قطعا بازنده میدان نخواهیم بود.

منبع: etemadonline-660024

نظر شما