شناسهٔ خبر: 66620104 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

فیلترینگ به تصویب مجلس یازدهم می رسد؟

رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : طرح صیانت از کاربران فضای مجازی هیچ یک از مراحل قانونی را برای رسیدگی در صحن مجلس طی نکرده است و اصولا باید این موضوع را منتفی بدانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین، غلامرضا نوری قزلجه، رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در دستور کار امروز صحن نبود، اما گویا در دستور کار هفتگی قرار گرفته است. به اعتقاد من طرح صیانت نمی‌تواند قانونا در دستور کار قرار بگیرد.

بنابر گزارش دانشجو، وی افزود بنده در همان زمان مخالفت صریح خود را در خصوص این طرح بیان کردم و به دنبال آن معاونت قوانین مجلس خلاف آیین‌نامه بودن روند بررسی این طرح را تأیید کرد.

 

 

نوری قزلجه اظهارداشت : دو ابهام وجود دارد، اول اینکه آیا کمیسیون مربوطه بعد از گذشت دو سال کماکان رسمیت دارد و دومین ابهام این است که کمیسیون ویژه باید مطابق آیین نامه داخلی خود اداره شود که یکی از مفاد آن این بود که هر گونه جلسه کمیسیون مشترک طرح صیانت باید به صورت آنلاین پخش شود.

وی افزود : از دوسال پیش تا الان هیچ جلسه رسمی از تارنمای مجلس پخش نشده است، بنابراین کمیسیون مشترک طر ح صیانت هیچ جلسه رسمی مطابق آیین نامه خود نداشته است که بخواهد در خصوص این طرح تصمیم گرفته باشد.

رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : بنابراین طرح صیانت هیچ یک از مراحل قانونی را برای رسیدگی در صحن مجلس طی نکرده است و اصولا باید این موضوع را منتفی بدانیم.

 

نظر شما