شناسهٔ خبر: 66619248 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سردار آزمون: حضورم در فینال اروپا طلسم شده/ ماندنم در رم مشخص نیست

سردار آزمون ستاره فوتبال ایران درباره شرایطش در تیم آاس رم و اینکه آیا در این تیم ایتالیایی می ماند یا خیر توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

سردار آزمون این فصل در ترکیب رم درخشیده و در دیدارهای اخیر یا به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده و یا در ترکیب اصلی قرار گرفته است. اینکه او در تیمی باشد که روملو لوکاکو و تامی آبراهام را در اختیار داشته باشد و باز هم بتواند در ترکیب اصلی بازی کنید، قطعا کار بزرگی انجام داده است. رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا و در شرایطی که بازی رفت را در المپیکو با دو گل به لورکوزن واگذار کرده بود، به بای آره‌نا رفت تا شاید بتواند ورق را برگرداند و به فینال صعود کند. این اتفاق اما رخ نداد و رم در حالی که با دو گل از حریف پیش بود، نتوانست از اندوخته خود محافظت کند و در نهایت با تساوی دو بر دو، این لورکوزن بود که پا به بازی نهایی گذاشت و حریف آتالانتا شد.

سردار در خصوص مصاف رم مقابل لورکوزن و همینطور آینده حرفه‌ای‌اش گفت‌وگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

  • می‌دانستیم بازی سخت و پر فشاری را پیش رو داریم. تقابل با تیمی که قبل از ما در ۴۸ بازی خود شکست نخورده بود قطعا دشواری‌های خاص خودش را داشت و البته ما به این نکته واقف بودیم. به زمین رفتیم تا نتیجه بازی رفت را جبران کنیم و همین اتفاق را هم رقم زدیم. با این حال بدشانس بودیم که هم گل‌های بیشتری نزدیم و هم دو بار دروازه‌مان باز شد. باور کنید فاصله‌ای با وقت‌های اضافه و حتی حضور در فینال نداشتیم اما فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد که میان تمام مردم جهان جذابیت دارد.
  • (توضیح درباره هو شدن توسط هواداران لورکوزن): چرا باید ناراحت باشم؟ اینها در فوتبال طبیعی است. هنگام تعویض ما دو بر صفر پیش بودیم و هواداران لورکوزن هم آمده بودند تا با پیروزی جشن صعود بگیرند. خب واکنشی هم نشان دادند اما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای آن لحظه و بعد از آن، موقعیت را درک کردم و الان هم به شما می‌گویم که به هیچ وجه ناراحت نیستم. یک فصل و نیم را کنار آنها سپری کردم و در نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم مقابل‌شان به میدان رفتم. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای مشکلی از این بابت ندارم.
  • انگار حضورم در فینال طلسم شده( می‌خندد ) البته این را هم بگویم که لورکوزن تیم فوق‌العاده‌ای است و این موضوع را در بازی‌های اخیر آنها به وضوح مشاهده کرده‌ایم. اینکه تیمی ۴۹ بازی متوالی شکست نمی‌خورد، یعنی هم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و هم یک سرمربی فوق‌العاده. ژابی آلونسو نشان داده که مربی بزرگی است.
  • بعد از بازی با لورکوزن، حالا تمام تمرکزمان روی موفقیت در سری آ است تا بتوانیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم. این نه تنها هدف من بلکه خواسته کل تیم است. بنابراین هنوز چیزی درباره آینده‌ام و اینکه در رم می‌مانم یا نه مشخص نیست و همه چیز در پایان فصل معلوم می‌شود.

بیشتر بخوانید: تصمیم مهم دروسی درباره سردار؛ آزمون جانشینی دیبالا شد

نظر شما