شناسهٔ خبر: 66619188 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

دستگیری مجرم سابقه‌دار به جرم سرقت موبایل 40 تهرانی

مجرم سابقه‌دار که در مناطق مختلف تهران اقدام به گوشی‌قاپی می‌کرد، دستگیر شد.

صاحب‌خبر -
دستگیری مجرم سابقه‌دار به جرم سرقت موبایل 40 تهرانی
کد خبر: 660037
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۱۳:۲۴:۳۵

مجرم سابقه‌دار که با همدستی فردی دیگر 40 فقره موبایل‌قاپی انجام داده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با وقوع موبایل‌قاپی‌های سریالی از شهروندان در سطح معابر تهرانپارس، شریعتی، پاسداران و خاک سفید، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت‌ها توسط 2 مرد جوان و سابقه‌دار صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از مالباختگان در جریان تحقیقات گفت، در محله قلهک مشغول پیاده‌روی و صحبت کردن با تلفن بودم که ناگهان ترک‌نشین یک موتورسیکلت آیفون 13 پرو مکس من را قاپید و خیلی زود به همراه همدستش متواری شدند.

سردار گورزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه‌دار هستند و با یک موتورسیکلت دست به این سرقت‌ها زده‌اند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه یکی از متهمان را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم در جریان تحقیقات به 40 فقره  سرقت موبایل‌قاپی از شهروندان اعتراف کرد و  مالباختگان در مواجه حضوری وی را به عنوان سارق تلفن‌های همراه خود شناسایی کردند.

سردار علی ولیپور گورزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم  پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای  دستگیری همدست وی ادامه دارد.

 

نظر شما