شناسهٔ خبر: 66616353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیکر یک شهید گمنام در کرج تشییع شد

پیکر یک شهید گمنام در کرج پس از تشییع و استقبال از سوی مردم شهیدپرور شهرستان کرج، در مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی سازمان انرژی اتمی به خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج پیکر مطهر این شهید پس از استقبال در میدان شهید سلطانی کرج ، به صورت خودرویی تا مسجد ولیعصر (ع) شهرک سپهر واقع در شهر کرج تشییع و از آنجا بر روی دوش مردم شهید پرور شهرستان کرج به سمت مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی سازمان انرژی اتمی تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با حضور خیل عزیز مردم شهرستان کرج برگزار شد، مسئولان کشوری و لشگری، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه و جمع دیگری از مسئولان استانی حضور داشتند.

این شهید بزرگوار 16 ساله بوده است، که در منطقه عملیاتی رمضان شمال بصره تفحص شده است.

رئیس مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی البرز در آیین تشییع پیکر این شهید گمنام اظهار کرد: به حتم حضور این شهید گرانقدر در مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی البرز موجب توفیقات فراوان برای کارکنان می‌شود.

سیف‌الله اسداللهی تصریح کرد: خداوند را شاکریم که پذیرای این شهید بزرگوار در مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی البرز هستیم و از همه مسوولان لشکری و کشوری، همکاران و کارکنان صنعت هسته‌ای و مردم همیشه در صحنه استان البرز به‌ویژه شهروندان کرج برای شرکت در آیین تشییع و تدفین این شهید عزیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

یاد و خاطره شهدا همانند خون در رگ‌های ما جاری است

رئیس هیات نظامی پنج گانه ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی البرز گفت: حضور در مراسم تشییع و تدفین یکی از همرزمان ما افتخار بزرگی است و خداوند متعال را شاکرم که توفیق حضور در این مراسم را یافتم.

سردار حمید سرخیلی تصریح کرد: شهدا در دوران هشت ساله جنگ با جان و دل از مرزهای جغرافیایی کشور و نیز مرزهای اعتقادی دفاع کردند. 

وی گفت: در دوران پس از جنگ همچنان شاهدیم که یاد و خاطره شهدا همانند خون در رگ‌های ما جاری است و آنان به عهد خود وفا کرده‌اند و امنیت کنونی کشور حاصل تلاش و از خودگذشتگی آنان است.

سرخیلی تاکید کرد: مردم کشور همواره در تشییع پیکر پاک شهدای گمنام حضور داشته و دارند و ادامه دهنده راه شهدا هستند که از مردم عزیز استان البرز به‌ویژه شهر کرج تشکر و قدردانی می‌کنم. 

شهید , شهید , شهید , شهید , شهید , شهید ,

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما