شناسهٔ خبر: 66616208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رحمان برای این گل 27 هفته صبر کرده بود:

یک رقیب جدی برای مدعیان آقای گلی!

مهاجم تراکتور در هفته بیست و هفتم دهمین گل لیگ برتری خود را به ثمر رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رحمان جعفری در هفته بیست و هفتم لیگ برتر دهمین گل خود را به ثمر رساند و برای اولین بار تعداد گل‌های خود را دورقمی کرد تا به یک رکورد خاص در دوران فوتبال خود برسد.

مهاجم تیم تراکتور که با درخشش در پیراهن شمس‌آذر مورد توجه سرخپوشان تبریزی قرار گرفت نیم فصل به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد و در پنج بازی ابتدایی برای تراکتور چهار گل به ثمر رساند و با پنج گلی که در شمس آذر به ثمر رسانده بود تعداد گل‌های خود را به عدد 9 رساند.

جعفری برای دهمین گل خود 6 هفته صبر کرد و در باز کردن دروازه رقبا موفق عمل نکرد و در نهایت در بازی با گل‌گهر سیرجان دهمین گل فصل خود را به ثمر رساند و در کنار رضا اسدی در رتبه دوم برترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفت، جعفری دهمین گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

مهاجم بلندقامت و خوش استیل تراکتور با قدرت تمام‌کنندگی بالایی که دارد و عملکرد خوبی که در بیست و سومین دوره لیگ برتر داشت خود را به‌عنوان یکی از مهاجمان گلزن فوتبال ایران مطرح کرد و علاوه بر اینکه در این فصل شانس اندکی برای کسب آقای گلی خواهد داشت در سال‌های آینده هم برای کسب این عنوان تلاش خواهد کرد و رسیدن به آقای گلی با توجه به سبک بازی که او دارد دور از انتظار نخواهد بود.

بهترین عملکرد جعفری در این فصل با پیراهن تراکتور مقابل هوادار بود و در آن مسابقه 2 گل به ثمر رساند، او در این فصل با 10 گل و 2 پاس گل، 12 تاثیرگذاری مستقیم داشته و در مجموع پنجمین بازیکن تاثیرگذار لیگ برتر است.

نظر شما