شناسهٔ خبر: 66616008 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تور مسقط با پرواز امارات

صاحب‌خبر -

شهر‌های عربی یکی از مقصد‌های پرطرف‌دار برای ما به حساب می­آید. سفر به این شهر‌ها ترکیبی از مساجد و بازارهای قدیمی است. سفر به مسقط تصور شما را از سفر به کشورهای عربی تغییر می‌دهد. در سفر به مسقط شما فرصت این را دارید که در بازار مطرح چای با طعم دلچسب نوش جان کنید؛ در کوه سبز از منظره بکر پایین تپه لذت ببرید. در این مطلب درباره تور مسقط علی‌بابا صحبت می‌کنیم، هزینه این تور را برای سفر چهارروزه می‌سنجیم.

تور مسقط با پرواز امارات

چرا به مسقط سفر کنیم؟

مسقط یکی از جزیره‌های سوئیسی عمان است. این شهر بیش‌ از 900 سال قدمت دارد؛ با وجود رشد سریع عمان، این شهر همچنان به شکل سنتی و نوستالیژک خود باقی مانده است. حتما با شنیدین قدمت این شهر حدس می‌زنید؛ که در کوچه‌های این شهر آثارتاریخی قرار گرفته است. مردم مسقط پوشش خاص خود را دارند. در این شهر مرد‌ها دشاشه به سر می‌گذارند؛ خانم‌ها با پوشش کامل در مکان‌های عمومی حضور پیدا می‌کند. این شهر تابستان‌های بسیار گرمی دارد و صبح‌ها باد‌های گرد وخاکی می‌وزد. در پاییز و زمستان هوا معتدل است اما باید آماده باران‌های شدید فصلی در زمستان و پاییز باشید. قبل از بستن چمدان و خرید تور مسقط علی بابا لباس مناسب برای سفر به این شهر را انتخاب کنید.

تور مسقط با پرواز امارات

تاریخی‌ترین مکان‌های دیدنی مسقط

برای تعریف مکان‌های دیدنی در مسقط کافی است به عنوان عروس شهر های عربی این شهر را معرفی کنیم. جزیره مسقط تاریخی‌ترین مکان‌های دیدنی را در خود جای‌داده است؛ طبیعت بکر این شهر شما را شگفت‌زده می‌کند. در مسقط به منطقه جبل الخضر (کوه‌های سبز) بروید؛ در باغ‌های پلکانی قدم بزنید. اگر به تاریخ علاقه دارید؛ به قلعه الجلالی بروید. قلعه الجلالی در سال‌های 1580 ساخته شد؛ به‌عنوان زندان استفاده می‌شد. یادتان باشد دیدن قلعه الجلالی از طریق پذیرش وزارت میراث و فرهنگ عمان امکان‌پذیر است. مکان‌های دیدنی مسقط محدود به منطقه جبل الخضر و قلعه الجلالی نیست. در ادامه به منطقه‌های دیگر مسقط می‌رویم؛ با مکان‌های دیدنی این شهر آشنا می‌شویم.

_ مسجد جامع سلطان قبوس

این مسجد یکی از شاهکار‌های اسلامی محسوب می‌شود که به سبک معماری مدرن اسلامی ساخته شده است. این مسجد چهار بخش اصلی؛ صحن اصلی، صحن مخصوص بانوان، کتابخانه و صحن سخنرانی دارد. هزینه بازدید از این مسجد رایگان است.

_ بازار مطرح

بازار مطرح یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های عمانی به‌حساب می‌آید. درگذشته این بازار، بازار کوچک محلی بوده که مردم محله برای خریدهای روزانه به این بازار می‌رفته‌اند. این بازار با سقف چوبی نقوش کاری شده هر گردشگری را برای بازدید جذب می‌کند. شما می‌توانید در بازار مطرح انواع کالاهای عمانی و هندی را ببینید. پیشنهاد می‌کنیم حتما یک روز از سفرتان را به بازدید از این بازار اختصاص دهید.

رستوران‌های لوکس عمانی

فرهنگ مهمان نواری مردم عمان زبان زد گردشگران خارجی است؛ مردم مسقط با لبخند به استقبال مهمانان می‌روند. رستوران های‌ مسقط تلاش کرده‌اند که این فرهنگ را در مکان­ها گسترش دهند. زمانی که به رستوران‌های این کشور بروید؛ با لبخند به استقبال شما می‌آیند. در رستوران‌های مسقط بیشتر غذاها بر پایه تندی طبخ می‌شود. اگر به طعم تند علاقه ندارید؛ حتما قبل از سفارش غذا این موضوع را با پرسنل رستوران مطرح کنید. در ادامه لیست بهترین غذاهای عثمانی را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ حتما در سفر به مسقط طعم خوشمزه این غذاها را امتحان کنید.

  • مشکاک کباب
  • مشوی
  • کباب شووا

مراکز خرید مسقط

بازار‌ها و مراکز خرید از بخش‌های پرطرف‌دار مسقط است. اگر طرف‌دار خرید از بازار‌های قدیمی هستید؛ حتما به بازار‌های قدیمی مسقط بروید. در ابتدا بازارها قهوه‌خانه‌های قدیمی قرار دارد؛ حتما طعم دلچسب چای را امتحان کنید. در قهوه‌خانه‌های بازار چای با روش سنتی تهیه می­شود.

تور گروهی مسقط

دوست دارید گروهی ماجراجویی را شروع کنید؟ بله! سفر با تور‌های گروهی این فرصت را به شما می‌دهد که تجربه‌های شگفت‌انگیز سفر را با همسفرانتان به اشتراک بگذارید. در تور مسقط علی‌بابا کنار همسفرانتان به مسقط می­روید؛کوهنوردی را در کوه‌های سبز تجربه می‌کنید. از برنامه تور مسقط علی‌بابا آگاهی دارید؟ در ادامه درباره تور مسقط علی‌بابا صحبت می‌کنیم.

تور مسقط با پرواز امارات

برنامه سفر تور مسقط

در روز اول سفر در فرودگاه برای شروع یک ماجراجویی هیجان‌انگیز کنار هم جمع می‌شویم؛ فرودگاه را به مقصد مسقط ترک می‌کنیم. در این روز برای آشنایی بیشتر با مسقط؛ در کوچه‌های این شهر قدم می‌زنیم. در روز دوم سفر به کاخ سلطانی العالم می‌رویم؛ از بافت قدیمی شهر دیدن می‌کنیم. در روز سوم سفر به منطقه نیزوا می‌رویم؛ در نیزوا از بازارچه صنایع‌دستی دیدن می‌کنیم.

اطاعات کلی تور مسقط

مقصد تور

اقامت

بازه سنی

مدت‌زمان سفر

وسیله حمل‌ونقل

 

مسقط_ نیزوا

سه و چهارستاره

محدودیت ندارد

سه تا چهار روز

پرواز

 

هزینه تور مسقط

قیمت تور مسقط علی‌بابا بر اساس نوع اتاق متفاوت است. در جدول زیر قیمت تور مسقط علی‌بابا را برای بزرگسالان و کودکان می‌بینید:

بزرگسالان در اتاق دوتخته

000,000, 12 تومان+ 490 دلار

بزرگسالان در اتاق یک‌تخته

000,000, 12 تومان+680 دلار

کودک با تخت

000,000, 12تومان+450 دلار

کودک بدون تخت

000,000, 12 تومان+200 دلار

خرید تور مسقط

برای خرید مسقط علی‌بابا کافی است که وارد قسمت تور گروهی در سایت یا پلتفرم علی‌بابا شوید. بعد از انتخاب تور مسقط علی‌بابا در کمتر از 10 دقیقه خرید خود را نهایی کنید. همچنین شما می‌توانید با انتخاب ( پرداخت چند مرحله ای) هزینه تور مسقط علی بابا را در چند قسط بپردازید.

نهایی کردن خرید تور

مسقط یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر ارزان خارجی است. اگر به سفر گروهی علاقه دارید؛ همین‌الان تور مسقط علی‌بابا را رزرو نهایی کنید.

نظر شما