شناسهٔ خبر: 66615197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان مطرح کرد؛

نقش مهم پلیس برای تأمین امنیت سرمایه‌گذاری اقتصادی در لرستان

خرم‌آباد - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان نقش پلیس برای تأمین امنیت سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان را مهم عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز یکشنبه در جلسه هدایت سیاسی با موضوع نقش امنیت در جهش تولید و مشارکت مردم با حضور فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی در حسینیه ثارالله ستاد انتظامی لرستان با اشاره به نقش امنیت در جهش تولید و مشارکت مردم، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم پلیس برقراری امنیت اقتصادی برای سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان است و از عاملان اصلی جهش تولید در جامعه محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: پلیس به‌عنوان یکی از عاملان اصلی ایجاد نظم و امنیت در جامعه قطعاً می‌تواند نقش بسیار پر رنگی در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت را پلیس داشته باشد و در راستای خواسته‌های مقام معظم رهبری هم قدم بسیار مؤثری را بردارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، عنوان کرد: شکی نیست که جهش تولید و مشارکت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه‌ای که امنیت وجود داشته باشد معنی و مفهوم پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی، تصریح کرد: استان لرستان با امنیتی که با همکاری و مشارکت خود مردم برقرار شده یکی از بهترین استان‌ها سرمایه‌گذاری اقتصادی در راستای جهش تولید است.

نظر شما