شناسهٔ خبر: 66614678 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

«زنبور» به مولوی رسید

فریبرز دارایی

نمایش «زنبور» به نویسندگی بهزاد آقاجانی و کارگردانی محمد مطهری‌پور و بهزاد آقاجانی در تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه، نمایش «زنبور» به نویسندگی بهزاد آقاجانی و کارگردانی محمد مطهری‌پور و بهزاد آقاجانی و با بازی محمد مطهری‌پور از ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۹ در سالن کوچک تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

محمد مطهری‌پور، فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی نمایش ، هنرپیشه و کارگردان تئاتر است. وی تاکنون در بیش از بیست نمایش از جمله «آشپزخانه»، «زیرزمین»، «کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود»، «خرس و خواستگاری» حضور داشته و در سریال «یاغی» و فیلم سینمایی «شنای پروانه» نیز نقش‌آفرینی کرده است. مطهری‌پور نمایش‌های «باغ آرزوها»، «پینوکیو گروتسکی بر تبارشناسی دروغ و تنهایی»، «ضحاک روایتی دیگر» و «گوجه برزیلی» را نیز روی صحنه برده است.

نمایش «زنبور» پیش از این در شهرهای مشهد، نیشابور و شیراز و همچنین در فستیوال کوچه روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

از دیگر عوامل نمایش «زنبور» می‌توان از احسان عبدی‌پور مشاور کارگردان، علی خواجوئی و ساره حبیبی دستیار کارگردان، فرشید پارسی‌کیا طراح گرافیک، نیلوفر بیرامی عکس و فیلم و ناصر ارباب مشاور رسانه نام برد.

در خلاصه نمایش آمده است:

«مرد کفترباز چهل‌ساله‌ای در بافت قدیمی یک محله در پائین شهر زندگی می‌کند. سال‌ها است از فوت اهالی خانه‌پدری می‌گذرد و شهرداری قصد دارد خانه قدیمی آن را خراب کند. زنبور یک تنه ایستاده و می‌خواهد از این اتفاق جلوگیری کند و ... .»

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو و تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

نظر شما