شناسهٔ خبر: 66612054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیش از ۴۰۰۰ برنامه دهه کرامت در استان کرمان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دهه کرامت زمان مناسبی برای ترویج معارف اهل‌بیت(ع) است، گفت: این ایام بیش از ۴ هزار برنامه در کرمان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حسین انجم شعاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: از روز اول ماه ذی‌القعده که ولادت حضرت معصومه (س) است تا یازدهم ماه ذی‌القعده که میلاد امام رضا (ع)، به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است و این زمان مناسبی برای ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و افزایش آگاهی نسل جوان نسبت به مکتب ائمه اطهار و مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

وی با بیان اینکه در این ایام برگزاری جشن‌های بزرگ، متنوع و متعددی در سطح استان کرمان برنامه‌ریزی شده و بیش از 4 هزار برنامه در سطح استان برگزار می‌شود، ادامه داد: در بیش از 2 هزار و 500 مسجد و هیئت و بیش از 800 مدرسه جشن ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری 45 جشن ویژه میلاد امام رضا علیه السلام و دهه کرامت در استان کرمان خبر داد و افزود: 10 مسجد و 25 هیئت استان به صورت ویژه جشن‌های این ایام را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت در میادین و بوستان‌ها نیز به صورت مردمی برگزار می‌شود، ادامه داد: در دانشگاه‌ها و بقای متبرکه استان هم برگزاری جشن‌های دهه کرامت را در برنامه داریم.

انجم شعاع با اشاره به جشن‌های محوری دهه کرامت در نقاط مختلف استان و شهر کرمان، بیان کرد: جشن بزرگ «میلاد» 24 اردیبهشت ماه ساعت 7 شب در پارک مادر، جشن بزرگ «دهه کرامت» 26 اردیبهشت‌ماه ساعت 7 شب شهرک مطهری و جشن بزرگ «میلاد امام رضا (ع)» 27 اردیبهشت‌ماه در میدان انقلاب سرآسیاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن بزرگ «میلاد امام رضا (ع)» 28 اردیبهشت‌ماه ساعت 7 شب در مسجد حضرت قائم (عج) برگزار می‌شود، ادامه داد: جشن بزرگ «زیرسایه خورشید» 28 اردیبهشت‌ماه ساعت 7 شب در حسینیه ثارالله، جشن بزرگ «میلاد امام رضا (ع)» 29 اردیبهشت ساعت 7 شب در روستای سعیدی و در جوار مرقد شهید گمنام و جشن محوری و بزرگ میلاد امام رضا (ع) در شب میلاد هشتم در پارک شورا ساعت 7:30 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/

نظر شما