شناسهٔ خبر: 66611361 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

️طی فروردین ماه سال‌جاری انجام شد؛

️ثبت بیش از 18 میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

صاحب‌خبر -
️ثبت بیش از 18 میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه
خبرگزاری آریا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری بیش از 18 میلیون تردد وسایل نقلیه در سطح کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

به گزارشسرویس اقتصادی آریا(کرمانشاه)، سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار کرد: در فروردین ماه سال‌جاری بیش از 18 میلیون تردد وسائل نقلیه در سطح کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ثبت شده است.
وی افزود: از مجموع ترددهای انجام شده در محورهای مواصلاتی، بیش از 2 میلیون تردد توسط وسائل نقلیه سنگین و 16 میلیون و 500 هزار تردد توسط وسائل نقلیه سبک انجام شده که تردد وسایل نقلیه سبک نسبت به سال گذشته افزایش 4 درصدی داشته است.
کهریزی بیشترین تردد را مربوط به محور کرمانشاه به بیستون با 912 هزار تردد و کمترین تردد را مربوط به محور سنقر به میان‌راهان با 8 هزار تردد اعلام کرد.
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، تعداد تردد ورودی وسائل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه یک میلیون و 352 هزار و تعداد تردد خروجی وسائل نقلیه یک میلیون و 480 هزار بوده است.
وی تصریح کرد: تعداد تردد ورودی وسایل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه یک درصد و تعداد تردد خروجی وسائل نقلیه از استان 9 درصد در ایام فروردین ماه سال‌جاری افزایش داشته است.
کهریزی در پایان افزود: 52 سامانه ثبت تخلف هوشمند، پنج دستگاه توزین حین حرکت، 96 دستگاه ترددشمار، 6 دستگاه تابلو پیام متغیر و 33 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بصورت شبانه روزی فعال و ایمنی کاربران جاده‌ای را فراهم می کنند.

نظر شما