شناسهٔ خبر: 66609872 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

 گفت‌وگو بهترین گزینه برای رونق اقتصاد خصوصی است  گفت‌وگو بهترین گزینه برای رونق اقتصاد خصوصی است

عبدالله قبادی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج پیرامون دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان؛ با بیان اینکه شعار ما در بخش خصوصی گفت‌وگوی پایدار است، گفت: از قدیم تا امروز بهترین گزینه برای تعامل و اقتصاد خصوصی گفت‌وگو است. ارتباط با تمام دنیا با

صاحب‌خبر -

عبدالله قبادی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج پیرامون دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان؛ با بیان اینکه شعار ما در بخش خصوصی گفت‌وگوی پایدار است، گفت: از قدیم تا امروز بهترین گزینه برای تعامل و اقتصاد خصوصی گفت‌وگو است. ارتباط با تمام دنیا با گفت‌وگو میسر خواهد شد و به تعاملات تجاری می‌انجامد و شعار اجلاس ACD نیز بر همین پایه استوار بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج درباره ظرفیت‌های تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد استانی چهارفصل و دارای پتانسیل بسیار قوی برای سرمایه‌گذاری است. استان ما از نظر نفت و گاز، گردشگری و آب بسیار مستعد است.

او افزود: گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد بسیار بکر است و در حوزه پتروپالایشگاه‌ها در منطقه گچساران فضا برای سرمایه‌گذاری وجود دارد. در کشاورزی و صنایع دارویی نیز آماده سرمایه‌گذاری هستیم.

قبادی با بیان اینکه اصفهانی‌ها بهترین تولیدکننده‌ها هستند، خاطرنشان کرد: استان اصفهان قطب صنعتی کشور است. شخصا از گذشته با تولیدکنندگان در اصفهان ارتباط داشته‌ام و منصفانه، بهترین تولیدکننده‌ها در این استان حضور دارند. واحدهای تولیدی اصفهان صادرات محور هستند و ظرفیت خوبی دارند.

نظر شما